- Medlem
- 20. okt. 2014
Hadde idag en privat visning av klokker som Bjerke hadde fått låne fra A. Lange fabrikken. Helt sinnsykt, såpass at jeg helt glemte å ta bilder . Å ha en Datograph perpetual tourbillon til 3,5 mil. på håndleddet var en sjelsettende opplevelse. https://www.alange-soehne.com/en/timepieces/datograph-perpetual-tourbillon
Hyggelig også å få med en liten «goody bag»:
Vis vedlegg 220125
Satan! Så Instagram posten din og trodde først Bjerke hadde fått inn disse i butikken
Satan! Så Instagram posten din og trodde først Bjerke hadde fått inn disse i butikken
Da blir det tur innom i morgenMange av de er kun til utstilling lånt fra ALS. Men de har også et stort utvalg de selv eier.
Så verdt å ta turen innom før de reiser videre på sin turne.
Da blir det tur innom i morgen
Fikk du (eller andre) bilder av ODYSSEUS-en?
Fikk du (eller andre) bilder av ODYSSEUS-en?
Kom meg ikke ned pga «disse tider»
Takk som deler! Noen inntrykk etter å ha hatt den på armen?Selvsagt min venn.
Vis vedlegg 220270Vis vedlegg 220272Vis vedlegg 220273Vis vedlegg 220274Vis vedlegg 220275Vis vedlegg 220276Vis vedlegg 220277Vis vedlegg 220278Vis vedlegg 220279Vis vedlegg 220280Vis vedlegg 220281Vis vedlegg 220282Vis vedlegg 220283Vis vedlegg 220284Vis vedlegg 220285Vis vedlegg 220286Vis vedlegg 220287Vis vedlegg 220288Vis vedlegg 220289Vis vedlegg 220290Vis vedlegg 220291
Takk som deler! Noen inntrykk etter å ha hatt den på armen?
Etter at rusen fra visningen gikk over og fordøyelsessystemet har gjort sitt. Så kan jeg si at den er bedre IRL enn på bilder. Men som en sportsklokke så ville jeg personlig valgt noe annet. Føler at den faller mellom for mange stoler.
Satt på spissen blir det som om Edward Green skulle begynt med sneakers aka joggesko. Dette satt på spissen
Ikkeno problem for megLeveringstatus hos Bjerke på Oddy’n:
I hvitt gull = kanskje 1 stk. i 2021
I stål = kommer sannsynligvis aldri til Norge før modellen utgår.
Ikke for meg hellerIkkeno problem for meg
Syns den har et unikt og flott design!
Men enig meg deg, designet er ikke særlig sporty - den ser ikke ut til å trives hverken på løpetur eller på svabergene om sommeren. Eksempelvis syns jeg Patek sine sportsmodeller funker bedre som det, har vært på løpe, bade, topp og bådtur med både Aquanaut og Nautilus uten at det har føltes feil.
Synd prisen på stålmodellen er såpass høy.
Snodig at den ikke har gult gull rotor, selv liker jeg det best i slike klokker. Også usikker på designet på de integrerte endeleddene, syns ikke finishen på "lenkesporene" på oversiden ser særlig bra ut. Kan være bilde vs IRL.
Konklusjon, avstår fra å kjøpe denne Phu.
Oppleves den som lang lug til lug? Ser kanskje litt voldsom ut for oss med håndledd under 17cm....
Spørs om du har klokken over, på eller under knoken.
Men på mitt håndledd som måler 18-18,5 cm så synes jeg den ikke er for stor, eller har for lange lugs.
Da har du kanskje et håndledd som tåler de "fleste" str, både større og mindre.
Jeg har 16,5 og går med klokken over knoken(mot albuen). Synes mange klokker har lett for å bli store, men dette er selvsagt personlige preferanser....
Er det mulig å sammenligne den med en Sub som en referanseklokke?
Uansett, synes klokken over her var kjempefin, ser lettlest ut både tid og dato!
Husker du prisen på den?