Lykke til med å få tak i en av de 200 - og som kun selges gjennom deres egne butikker - vi heier på deg!Den der tar kaka!! Kanskje den fineste i Lange katalogen akkurat nå.
Daytona Platina lever farlig
Er det egentlig noe vits i lage de tro. Det er jo absolutt ingen som kommer til å få tak i de allikevel.Lykke til med å få tak i en av de 200 - og som kun selges gjennom deres egne butikker - vi heier på deg!
Om prisen er EUR 130 000.- og de lager 200 som selges av seg selv, så blir det EUR 26 000 000.- i omsetning - så jaEr det egentlig noe vits i lage de tro. Det er jo absolutt ingen som kommer til å få tak i de allikevel.
Valid pointOm prisen er EUR 130 000.- og de lager 200 som selges av seg selv, så blir det EUR 26 000 000.- i omsetning - så ja
Lykke til med å få tak i en av de 200 - og som kun selges gjennom deres egne butikker - vi heier på deg!
Oppdatering:
Jeg klarte ikke å la denne ligge. Jeg måtte undersøke litt. "Heldigvis" så var jeg i Genève for noen uker siden. Da booket jeg også en avtale med Lange Salon i byen hvor vi ble sittende i flere timer. Vi prøvde klokker, pratet og drakk Gin Tonic.
Så jeg tok en sjanse jeg, og ringte dem i dag. Mannen som svarte var samme person jeg satt med i flere timer for noen uker siden. Han husket meg, hvilke klokker jeg prøvde og hva vi snakket om. Han kunne garantere meg en 1815 Rattrapante viss jeg kjøpte en annen klokke først. 1815 Rattrapante hadde en leveringstid på 18-24 måneder.
Det viser at det finnes en mulighet, men 1815 Rattrapante ble jo plutselig en del dyrere enn "planlagt"
Null stress om det var det eneste kravet, da bare kjøper du en Odysseus i stål i tilleggOppdatering:
Jeg klarte ikke å la denne ligge. Jeg måtte undersøke litt. "Heldigvis" så var jeg i Genève for noen uker siden. Da booket jeg også en avtale med Lange Salon i byen hvor vi ble sittende i flere timer. Vi prøvde klokker, pratet og drakk Gin Tonic.
Så jeg tok en sjanse jeg, og ringte dem i dag. Mannen som svarte var samme person jeg satt med i flere timer for noen uker siden. Han husket meg, hvilke klokker jeg prøvde og hva vi snakket om. Han kunne garantere meg en 1815 Rattrapante viss jeg kjøpte en annen klokke først. 1815 Rattrapante hadde en leveringstid på 18-24 måneder.
Det viser at det finnes en mulighet, men 1815 Rattrapante ble jo plutselig en del dyrere enn "planlagt"
Er ikke nådd bunnen enda platona.Spennende!
Var det nevnt pris på denne? Kan du bytte Daytonaen inn i denne, og kanskje ha litt til overs, så høres valget lett ut spør du meg.. Prisene på platinum Daytona på chrono24 er i hvert fall helt pling-plong.
Spennende!
Var det nevnt pris på denne? Kan du bytte Daytonaen inn i denne, og kanskje ha litt til overs, så høres valget lett ut spør du meg.. Prisene på platinum Daytona på chrono24 er i hvert fall helt pling-plong.
Ser den.. Ble det hintet noe om hvilken annen klokke du måtte kjøpe for å få kjøpe Rattrapanten, eller kan du komme unna med noe til 200'?
Hvilke endringer og hvilken endret «feel»?Vis vedlegg 304657
Nye Grand Lange 1 er helt fantastisk. Små endringer på papiret, men en helt annen feel enn både forgjengeren og storebror (i aldersmessig forstand) Lange 1.
Hvilke endringer og hvilken endret «feel»?