Leste et sted at Lange tidligere hadde en ordning med låneklokker i stål mens eierens klokke var på service. Men etter er par hendelser hvor låneklokken var blitt «borte» slutte Lange med dette
Gått lei klokken allerede?En mulig løsning det ja En annen er at AD innfører en ordning med låneklokke basert på samme prinsipp som lånebil
Gått lei klokken allerede?
Er du snill å si hva dette dreier seg om, orker ikke lese gjennom +100 insta meldinger for å få en oversikt.Hva synes dere om denne praksisen?
Takk! Virker litt dust at de tar en «Rolex» ja.Ser at posten er blitt redigert @Gin
Men i korte trekk så kan man ikke bare kjøpe en ALS til 500k+ over disk. Man må først kjøpe flere rimeligere modeller for å bli godkjent for å søke om å få mulighet til å kjøpe si en Datograph. Denne søknaden sendes så til ALS, og dersom man blir godkjent kan man vente seks måneder eller mer på klokken man ønsker.
"The purpose of this policy is to limit having extra stock lying around at ADs when there is demand elsewhere. It is more difficult for Lange to see what’s in stock outside their own network and this ensures when a Dato or Zeitwerk for example are wanted it can be sourced to an enthusiast as production on some of these models are currently delayed, .-Wilhelm Schmid"
«Alt kler den smukke»Hei! Veldig mange flotte ALS her.
Jeg sikler på en selv og har i det siste hørt/lest at Lange, selv med veldig dressklokkepreg, fungerer godt i casual bekledning?
Derfor skulle jeg gjerne sett flere bilder av ALS på forskjellige remmer? Funker det greit eller går dere fort tilbake på croco?
Legger ved kule eksempler fra tråden
Vis vedlegg 240110Vis vedlegg 240111Vis vedlegg 240112Vis vedlegg 240113Vis vedlegg 240114Vis vedlegg 240115Vis vedlegg 240116Vis vedlegg 240117Vis vedlegg 240118
Håkon
Hei! Veldig mange flotte ALS her.
Jeg sikler på en selv og har i det siste hørt/lest at Lange, selv med veldig dressklokkepreg, fungerer godt i casual bekledning?
Derfor skulle jeg gjerne sett flere bilder av ALS på forskjellige remmer? Funker det greit eller går dere fort tilbake på croco?
Legger ved kule eksempler fra tråden
Vis vedlegg 240110Vis vedlegg 240111Vis vedlegg 240112Vis vedlegg 240113Vis vedlegg 240114Vis vedlegg 240115Vis vedlegg 240116Vis vedlegg 240117Vis vedlegg 240118
Håkon