A newbie needs some TS help

Merker jeg ble veldig mye roligere nå, nå som noen andre her inne hadde sett på den selv

Jeg syns også prisen virket grei, men for en student er det fortsatt en veldig stor investering. Setter veldig stor pris på all hjelpen man får her inne!

20K for denne er definitivt en fair deal. At selger også inkl service er jo et stort pluss - lykke til med handelen:D

Merker jeg ble veldig mye roligere nå, nå som noen andre her inne hadde sett på den selv

Jeg syns også prisen virket grei, men for en student er det fortsatt en veldig stor investering. Setter veldig stor pris på all hjelpen man får her inne!

Det fine er at de holder seg godt i pris, og om et par år får du noen tusen ekstra for den hvis du selger den videre!

Jeg er på jakt etter en Datejust two tone selv!

Håper jeg finner en med blå eller sort skive!:cool:

Tusen takk for all hjelpen :)

Jeg tror denne klokken blir i mitt eie i 3-4 år hvertfall, gjennom studiene. Så ser vi hva som skjer :)

Trodde aldri jeg skulle ende opp med en Rolex :p

De kom med foldet lenke til langt opp på 70- tallet hvertfall. Så denne er nok nyere ja. Låsen er også et annet design.

Skjønner akkurat hva du mener @Teddy91. Er student selv og jeg trodde jeg heller aldri skulle ende opp med en Rolex og ihvertfall ikke to stykker som jeg nå har. Men som de andre sier her så er det ikke penger brukt, men penger investert som vil kaste av seg hvis det er det du bekymrer deg for. Bekymre deg heller for å ikke gi etter trangen til å ville ha enda en Rolex etter at du har blitt "bitt av basillen" :p

Her er ihvertfall min fra 1973 som jeg kjøpte i februar, og er fortsatt forelsket i ;)

IMG_1043_zpsrxeq32d5.jpg

Redigert av en moderator:
Skjønner akkurat hva du mener @Teddy91. Er student selv og jeg trodde jeg heller aldri skulle ende opp med en Rolex og ihvertfall ikke to stykker som jeg nå har. Men som de andre sier her så er det ikke penger brukt, men penger investert som vil kaste av seg hvis det er det du bekymrer deg for. Bekymre deg heller for å ikke gi etter trangen til å ville ha enda en Rolex etter at du har blitt "bitt av basillen" :p

Her er ihvertfall min fra 1973 som jeg kjøpte i februar, og er fortsatt forelsket i ;)

IMG_1043_zpsrxeq32d5.jpg

Hehe, tror ikke samboeren min blir så happy om jeg begynner å mase om klokke nr 2 med det første :p

Redigert av en moderator: