Action shots/activities of daily life

Medlem
8. april 2008
Sted
Kirkenes
Jeg har gått og fundert litt på nye mulige actionfylte fotomotiv for mine Explorere. I dag fant jeg ut at det egentlig er er år og dag siden

dette
IMG_5124.jpg

og dette
ff1.jpg

og dette var en del av den daglige dont.
chalk4.jpg

Derimot består dagene av variasjoner av dette (bilder tatt mellom kl. 05 og 0830 i morges): ;)

Tannpuss er greit, barbering utgår når man har pappaperm.
IMG_5282.jpg

En haug med matpakker må smøres.
IMG_5289.jpg

Handles må det vel også.Som Hollywoodfruene sier: " Å handle OG trene før kl. 15, folk aner ikke hvor slitsomt det er".
IMG_5279.jpg

Rekker en titt i gårsdagens avis før eldstemann våkner
IMG_5293.jpg

Kanskje morgennyhetene også?
IMG_5290.jpg

Nix.
IMG_5299.jpg

Dirty work ahead. På tide å bytte ur.
IMG_5301.jpg

IMG_5302.jpg

Kom igjen, ikke tid til å leke i sandkassen nå, barnehagen venter :D (Ok, dette var i går, men allikevel)
IMG_5244.jpg

Punktert. Kanskje naboen kan kjøre?
IMG_5276.jpg

Sukk.

:D Flotte bilder. Det illustrerer nok hverdagen for de fleste av sportsurene våre. Fikk du med deg hjem alt som sto på huskelisten?

Som alle andre sier, enormt bra bilder. Jeg er imponert over kreativiteten din, JoLu :)

Elsker bildene...

Blir allikevel litt melankolsk da mine ur også utsettes for flere av de nederste enn øverste aktiviteter. Det er vel ikke meningen at flere århundre med horologiske tradisjoner kun skal benyttes til å se hvor lang tid jeg har før matpakkene må være ferdig:confused:

Noe må gjøres!

Ha ha..:D
Herlig bildeserie.
Fanget i tidsklemma, men heldigvis med noen fete ur for å registrere at man er sent ute.:mrgreen:

"Rekker en titt i gårsdagens avis før eldstemann våkner". Kjenner meg så sinnsykt igjen.:( ;)

Flott tråd:D
Skjønner man er hardt truffet av klokkeviruset når man fører opp en sub mellom avløpsrens og brunost på handlelista.
Hadde konemor utstyrt meg med en sånn handleliste skulle pinadø jeg klart å få med alt på den og

Helt topp! Får lyst å slenge suben på nato og komme meg ut i naturen! Evt. smøre en brødskive! Tøfft uansett når man har natorem.

Takk skal dere ha. Tombs, jeg monterer et lite og nett kamera på en mini-tripod, banker den inn i snøen, setter på selvutløseren og later som om jeg er på vei opp nordveggen på Chomolungma...;)