Admiralty Grey NATO datt ned i postkassen i dag..

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
..og den måtte jo selvfølgelig monteres på Electric Blue'n. Denne remmen er jo som skapt for Omega Seamaster!

IMG_0276.jpg

Ble flott det semmern:) Har du noen fler bilder med den natoen på når du først er i gang? Et hvor du feks ser hele remmen og klokken ;)

Ja, EBen ble fort dagens klokke! :)

Er det noen som vet om det hjelper å slenge remmene i vaskemaskinen for å få dem litt mykere? Må det tøymykner til? Liker følelsen av Maratac Zulu-remmen min litt bedre enn NATOene, men liker utseendet på NATO så godt, så det hadde vært fint om det var mulig å få remmene litt mykere.. :)

Er det noen som vet om det hjelper å slenge remmene i vaskemaskinen for å få dem litt mykere? Må det tøymykner til?

Har ikke testet med tøymykner, men så lenge du vasker på 30 grader tror jeg ikke det skulle by på noen problemer. Remmene blir uansett mye mykere etter litt bruk :) Grattis med knallfet combo forresten! De grå remmene gjør seg utrolig bra på dykkerklokker og militærinspirerte ur.

Er den kjøpt frå TS-shoppen? Vurderer sterkt å kjøpa eit eksemplar sjølv! :p
Det stemmer, og det er kun TS som selger de ekte MOD "Admiralty Grey" NATOene i Norge :) Legger du inn bestilling ikveld eller imorgen formiddag, så regner jeg med du har remmen på fredag eller lørdag :)

Bestilling lagt inn på 22mm admiralty grey! Trur den vil passa perfekt til min Seiko 007 (yobokies mod). Skal få lasta opp bilete når reima er i hus!

Den ser forresten veldig bra ut på den Seamastern, semmern!

Har ikke testet med tøymykner, men så lenge du vasker på 30 grader tror jeg ikke det skulle by på noen problemer.

Tenkte å slenge inn en vask på 40 grader i kveld. Kan jeg slenge med remmene der uten at de tar skade av det? for eksempel inni en sokk eller noe sånt? Er litt redd for fargeektheten til TS-NATOen.. :)

Satt litt med klokken og beundret remmen og skiven i sollyset nå, og la merke til at tallene på bezelen må være malt med "Admiralty Grey"-farge :D

Blir aldri lei av denne klokken, den er helt ekstremt pen i sollyset!

IMG_0284.jpg

Enig i det. En slik skal inn i boksen min, det har jeg visst lenge :) En skikkelig kamelon!

Sollys har jeg glemt hvordan det ser ut :p

Etter krav fra overkommandoen har jeg vasket mine Nato på både 40 og 60 grader. Det har gått helt fint. De får en veldig fin patina etter noen vasker. Slenger dem bare inn sammen med alt annet.

Jeg pleier å handle Nato her: http://www.singularstraps.se

Semmern: det der vart en kjempe kombo!

Her er min på samme rem:

536cbaf1-f0b7-a67b.jpg

Samt et bilde på blå Nato, som jeg syns er en smule finere:

536cbaf1-f116-03ce.jpg

Blåfargen på denne remen er stålblå, så de er ikke så ulike.