Advarsel: Ikke en trippen unboxing

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
Bare enkel :)

I en annen tråd pakket jeg for noen måneder siden ut en Datejust, som jeg hadde anskaffet for å gi til min far, som har rund dag i sommer. Dagene gikk, og jeg ble etter hvert enig med meg selv at det er riktigere å beholde denne selv ( :) ) og heller gå for noe litt røffere til fattern.

Kriteriene var at den måtte være stilren, passe røff, men ikke voldsom, ikke for stor og ikke for liten. Og helst sub 10k.

Jeg vet at det er mangt jeg kunne funnet på, bla Longines LD, men søkingen min gikk raskt i én bestemt retning.

I helgen ble det handel etter et par glass rødvin - noe som anbefales ;), og i dag ankom den.

MAI2011klokkerdv036.jpg

Hmmm, dette kan være alt fra PP til Casio...

MAI2011klokkerdv037.jpg

Ok, da er retningen dette tar åpenbar...

MAI2011klokkerdv039.jpg

What?

MAI2011klokkerdv041.jpg

Der ja!

MAI2011klokkerdv043.jpg

MAI2011klokkerdv040.jpg

MAI2011klokkerdv045.jpg

Obligatorisk håndleddskudd

Ett spørsmål til TSerne: Den har enkelte deskdiver-merker på bezel og lenke, og trenger muligens en liten justering av tidsavvik- ser ut som ca 35-40 sek pr døgn nå, er dette noe jeg kan ta hos en AD (polering + justering) og hva vil noe sånt koste?

Takk for titten!

Ps: Spørsmålet er vel bare om jeg klarer å gi denne fra meg :D

Lekker Omega, gratulerer.

Om tidsavviket er på så mye som 40s/d tror jeg klokken trenger en service, høres ganske mye ut. Klokken ser uansett veldig fin ut til at du holdt budsjettet ditt på 10k

Dette er jaggu den fineste klokka jeg har sett på lenge :p

Kjøp noe annet til fatter'n og så beholder du denne selv. Dette er en "keeper" - som gutta her på TS sier. I alle fall det de sa til meg ;)

Hehe, jeg ser for meg en lang rekke med klokkekjøp som ender med at du rømmer landet rett før din fars bursdag....

Flott ur! En keeper? 8)
Er nok redd budsjettet ditt sprekker "big time".
Hadde min egen SMP på service for 4000,- og det vil ikke forundre meg om du havner i samme prisleie.
(Min er ca samme alder som din)
Denne prisen var forøvrig uten polering, men med bytte av krone og heliumventil og ellers full service.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger og forslag til hva jeg bør gjøre ;)
Jeg "låner" den i dag og jeg må si jeg liker den :)