Aftermarked bokser.

Hei, og gratulerer med flott klokke til kona!

Jeg har sett en del Rolex-bokser tilsalgs på eBay. Om de er ekte eller ikke skal ikke jeg si noe om, men de har vært relativt dyre. Typisk $500, og da skulle man nesten, eller ikke bare nesten heller, tro at de var ekte.

Har nå sendt flere hyggelige maler med han. Han er helt ærlig på at det er fake ja. Spørsmålet da er om dette er godtatt av folket her inne?
For de som har mistet boksen og trenger en erstatter, så må man vel gjerne ty til en sånn boks. For Rolex selv produserer vel ikke bokser for et sånt formål?
Personlig har jeg ingen umiddelbare problemer med å kjøpe av han. Prisene er jo også veldig hyggelige.

Men såklart om noen her inne sitter på en original eller om noen vet om noen, er jo selvsagt det å foretrekke:D

Da ville jeg heller spandert på meg en ekte boks, et søk på ebay gir mange treff på flere forskjellige bokser. Bare pass på å kjøp av en selger som har nesten utelukkende positive tilbakemeldinger.

Jeg skjønner ikke, han sier at de er fake, men de er så gode kopier at det er ok???

Jeg skjønner ikke, han sier at de er fake, men de er så gode kopier at det er ok???

Joa jeg ser hva du skriver og skjønner skepsisen. Derfor jeg spør om dette er godtatt og vanlig for dem som trenger en boks til uret. Tråden var mer ett som et frieri om hjelp til å finne riktig boks til formålet. Husk også at budsjettet er sprengt ved kjøp av uret og alt jeg ønsker er en stilig emballasje når uret gis bort på den store dagen. Uret i ettertid vil nok ligge trygt i klokkeboksen sammen med de andre urene.

Ser nå at jeg skal bruke litt mer tid på research, og håpe at en original dukker opp til en fornuftig pris.

Takk for link til selger av bokser:D skal undersøke mer seinere og håpe dem har boks til en Air King.

Hvem?

Linken jeg postet er så vidt jeg vet ikke noe fake bokser.

Jeg tenker ikke på linken din, men på det at du skrev at du hadde kjøpt en boks av han som er åpen om at den er fake.

Mulig det er samme selger som på linken, ikke vet jeg.

Stusser litt over prisene på på den linken også 130 USD for en komplett 116610 boks høres billig ut i mine øre.

Tror det er han fyren jeg maila litt med. Han opplyser at boksene er produsert ved samme fabrikk som Rolex får laget sine bokser, og at de derfor er like gode, selv om det ikke er Rolex som har bestilt dem.

Jeg tenker ikke på linken din, men på det at du skrev at du hadde kjøpt en boks av han som er åpen om at den er fake.

Mulig det er samme selger som på linken, ikke vet jeg.

Stusser litt over prisene på på den linken også 130 USD for en komplett 116610 boks høres billig ut i mine øre.

Nå er jeg ikke med i det hele tatt, han har da vitterlig aldri sagt til meg at boksen jeg har kjøpt er fake og det har da ikke jeg sagt heller....?

Det jeg har sagt er at jeg har sammenlignet den med en boks jeg vet er ekte og klarer ikke å finne noen forskjell, dette som en indikasjon på at det han sier om at de er ekte stemmer fint.

Edit;

Du må forøvrig se de to postene mine i denne tråden som to separate poster...

Når jeg referer til "han her" snakker jeg om personen i linken i den posten og ikke til han kisen på finn.no som vi vet selger dodgy varer.

Dobbelt-edit for å være 100% klar:

Jeg har kjøpt en boks herifra:

http://forums.watchnet.com/index.php?t=showposts&id=55709&rid=0

Han hevder det er ekte varer. Jeg har sammenlignet boksen jeg fikk av han med en boks jeg er 100% sikker på at er original og finner overhodet ingen indikasjon på at den ikke er original.

Fyren på finn har jeg aldri handlet med.

My bad, tolket det dit at du hadde handlet fra slasken på finn.no

Beklager

My bad, tolket det dit at du hadde handlet fra slasken på finn.no

Beklager

Var ikke NM i klar posting fra min side heller, derav opptil flere edits i posten over her ;).

Er enig i at noe av det han har er billig og jeg aner ikke kilden, men har som sagt ikke klart å finne noe snusk på Omega boksen jeg kjøpte. Har også lest om flere andre på div fora rundt i verden som har handlet fra ham og gir ham gode skussmål. Flere mulige teorier; kjører lett blanding, noe fake, noe ekte? Eller driver en I BUY BOXES FOR CHEAP greie med flere AD'er, vet om flere mennesker som kjøper nye klokker og hiver boksene som de ikke skjønner hva pokker de skal med... Gudene vet.

Er forøvrig noen av de boksene han har som ikke gir mening å fake, noe av dem er vel vintage også.

Har prøvd å sende han et par mailer, men ingen svar enda. Finner heller ingen boks på den listen du linket til som kan matche uret jeg skal gi bort. håper han svarer og at vi kan finne en løsning.