Age is just a number.. (Tidssonens aldersundersøkelse. Svar oppfordres!)

I hvilken aldersgruppe befinner du deg?

  • 10-20

    Stemmer: 25 10,4%
  • 21-30

    Stemmer: 95 39,4%
  • 31-40

    Stemmer: 61 25,3%
  • 41-50

    Stemmer: 44 18,3%
  • 51-60

    Stemmer: 14 5,8%
  • 61-70

    Stemmer: 2 0,8%
  • 71 +

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    241
Eg er 1972 modell.
Er allerede i gang med å planlegge kva klokke eg skal kjøpe til min 40 års dag.
 
...eller er det fødeåret det er snakk om...?;)

@olw3: veldig bra avatar! Den filmen er kraftig undervurdert... Tok du det store poenget med historien, forresten?
 
..eller er det fødeåret det er snakk om...?

@olw3: veldig bra avatar! Den filmen er kraftig undervurdert... Tok du det store poenget med historien, forresten?

Fødetallet ja..

Hey Paul!....
Undervurdert? Det er jo en knallfilm!:D Er et par år siden jeg så den sist nå, men at alt kun er personens syke sinn og ikke realiteten? Det postmodernistiske synet på jappetiden? Det du tenkte på?
 
Ja, men boka er sterkt overvurdert. Minst 100 sider for lang. Ja, jeg tok poenget OG skjønte at det var samfunnskritisk satire for 150 sider siden takk...:-?

Her er jeg uenig, og boken er etter min mening sterkere enn filmen. Nettopp detaljrikdommen som filmen ikke klarer å fange opp bidrar til å gi boken en større slagkraft.

Stilen til Ellis (som er ganske konsistent gjennom alle hans bøker) er kanskje ikke noe for alle. Syns man imidlertid at samfunnssatire som skildrer sent 80-tall er festlig, så kan kanskje Tom Wolfes "The Bonfire of the Vanities" være et godt alternativ.
 
71-modell her.

.......kan heldigvis klikke på gruppen frem til 40.....

Snart 40 - tenker på å gi meg en stor overraskelse i oktober - AP RO og F1-kjøring!!