Air King er så fin, men og så liten!

Masse Datejust her også, diverse GMTer, samt en og annen Yachtmaster og Milgauss. Føler vi dekker spekteret til Rolex meget godt jeg, gitt :)

Air King er vel 34 mm, DJ 1 er 36 og DJ 2 er 41. Pick your poison ;) Lykke til med jakten!

Masse Datejust her også, diverse GMTer, samt en og annen Yachtmaster og Milgauss. Føler vi dekker spekteret til Rolex meget godt jeg, gitt :)

Air King er vel 34 mm, DJ 1 er 36 og DJ 2 er 41. Pick your poison ;) Lykke til med jakten!

DJ2 har fin size ja, men jeg freaker litt ut av cyclopsen. Kanskje en venner seg til den slags etter hvert. Det finnes en DJ2 som er ganske lik den Air King'en jeg linka.

JRjr6.jpg

Jeg har en eldre model Air King og syntes den var litt liten. Hvis du søker på forumet så ser du reaksjonene jeg fikk da jeg spurte om råd.
Kona har den nå og i går kunne jeg overrasket observere henne ta den av og vise frem til en venninde da vi var på fest.
Tror faktisk hun er aldri så lite kry gett :D
Jeg kommer helt sikkert til å låne den, sette på en nato og beundre dens elegante fremtoning. Klokken er nydelig med 17.mai remmen da den står veldig godt til den blåe urskiven :p