Airwolf Raven 2009

Medlem
22. mai 2009
Sted
Oslo.
Hei

Har siklet lenge etter denne her, de går for 4000/4500USD
Er det verdt å invistere så mye cash i en quarts klokke!?
Hva synes du!?

breitling-airwolf-raven-2009-watch-00.jpg

breitling-airwolf-raven-2009-watch-01.jpg

MVH

Om du hadde stillet meg det spørsmålet, hadde svaret blitt; nei..... :| Sorry !
Selv om Breitling ellers har mye som er svært bra og flott !

Som en annen her i forumet uttalte for en kort tid tilbake; "Quartz ur er noe man får ved å tegne et års-abonnement på bladet Illustrert vitenskap !" ;)

Må si meg enig, det er for drøyt for et kvartsur, superquartz eller ei. Det er sjelden god økonomi i å investere i klokker, men bryr man seg om annenhåndsverdi må jo dette være en særdeles dårlig plassering. Til den prisen burde det i det minste vært slengt på en nødpeilesender som i Emergency'en, eller en annen artig gadget (flammekaster, laser, sirkelsag, detonator, etc.)

Klokker får man forresten ikke lenger med Illustrert Vitenskap. Nå er det softshelljakker og satelittstyrte værstasjoner som gjelder.

Alt for dyrt, efter min mening. Kender jeg Breitling ret, så koster et batteriskifte vel nærmest spidsen af en F16 .... :oops:

JoLu skrev:
Til den prisen burde det i det minste vært slengt på en nødpeilesender som i Emergency'en, eller en annen artig gadget (flammekaster, laser, sirkelsag, detonator, etc.)
Du ser for mye James Bond :D :D :D Hva med integrert øljekk? Men jeg ser stadig vekk at det er en kar på Finn som selger klokker med et lite videokamera i.

Uansett, jeg er enig, jeg ville nok ikke betalt så mye for den der.

JoLu skrev:
Til den prisen burde det i det minste vært slengt på en nødpeilesender som i Emergency'en, eller en annen artig gadget (flammekaster, laser, sirkelsag, detonator, etc.)

En slik for eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=_VJE9FXMg_U :) Hvis jeg ikke husker feil, er magneten i klokken sterk nok til å avverge skudd og - viktigere - dra ned kjoleglidelåser.

Ellers er jeg enig med resten i at jeg ikke ville betalt slike penger for et kvartsur.

Det er en superflot klokke, med et af de bedste quartzværker. Endda med flot finish på værket.....

Om det er for mange penge, kan kun du vurdere....

Tusen takk for så mange brae svar
Jeg er for så vidt enig med de fleste selv! Den der er rett og slett for dyr
Jeg får bare vente å finne en brukt en i framtia :mrgreen:

JoLu skrev:

HAHAHAHHA ..Flira godt av den kommentaren der :mrgreen: :mrgreen: :D

Dersom du er på jakt etter en Ana/digi breitling med quartz (evt. SQ), så hadde jeg nok sett nærmere på en B-1 heller. B-1 med UTC lenke fåes for mellom 1500-2000 USD og er IMHO mye kulere enn Raven...

Just my 2 cents...