@Edzilla nærmer det seg?
Håper det …
@Edzilla nærmer det seg?
Er årets sommerklokke klar for henting?Beklager sen oppdatering. Men kvelden gikk, og kæll glemte å poste.
Kort svart, så sier Rexhep at han trenger mellom én og to md. på det gjenstående arbeidet før at klokken er klar.
Er årets sommerklokke klar for henting?
Det som er mest interessant i disse tilfeller, er hvem som kommer med såpass saltet budkrig.Serie 1 kostet vel ca 60K sfrancs ny. Da er er 900K sfrancs rimelig stiv mark-up i annenhåndsmarkedet. Hyggelig for de første eierne, men det må jo gjøre noe med bruksgleden og bruksviljen. Alle som har kjøpt til retail sitter vel bare å venter på en mulighet til å cashe inn. Det blir nesten for dumt å ikke gjøre det, uansett økonomi.
Det som er mest interessant i disse tilfeller, er hvem som kommer med såpass saltet budkrig.
Og hva er poenget? Jeg ser utviklingen.CHF 58k
Og hva er poenget? Jeg ser utviklingen.
Som sagt, det hadde vært veldig interessant å vite "hvem" som står bak budkrigene som skaper såpass høye priser.
Du er velkommen til å ta kontakt med meg hvis du vil.
Nei vi anner ikke og folk som setter sånn bud kan også bli "frontmenn".Aner ikke hvem som har økonomiske muskler i disse budrundene. Ikke er det meg i alle fall.
Litt tanker rundt allokering fra @kingflum:
"Now, if you’re Rexhep or Annabelle, how do you decide which potential clients to allocate a watch to?"A Horological Journey Through Switzerland
In depth, with Rexhep Rexhepi, Luca Soprana, Romain Gauthier and Giulio Papiwww.screwdowncrown.com
Han bruker hele livet sitt på å mestre et fag, legger alt han har av kunnskap, håndtverk og følelse i klokken du skal ha. Hundrevis av timer og alt er endelig klart for at du skal få det du har ventet 2 år på.jeg innrømmer at jeg ikke forstår «problemet» med allokering: hva så hvis kjøper velger selge med profitt? hvordan er det et problem for ‘skaperen’?
hva er det for frekk tone: “det skjønner du”.Han bruker hele livet sitt på å mestre et fag, legger alt han har av kunnskap, håndtverk og følelse i klokken du skal ha. Hundrevis av timer og alt er endelig klart for at du skal få det du har ventet 2 år på.
Da er det ikke veldig kult om den flippes dagen etterpå. Det skjønner du.
Du skriver selv at du ikke forstår problemet med å flippe for profitt. Jeg prøvde å forklare.hva er det for frekk tone: “det skjønner du”.
jeg har ikke sagt noe om å flippe dagen etterpå. ikke legg dine egne hårsåre meninger inn i andres yttringer. vel bekomme
du omskriver selge med flippe, og så presser du i tillegg inn “dagen etterpå”, slik at du skal ha et poeng. så flink du er.Du skriver selv at du ikke forstår problemet med å flippe for profitt. Jeg prøvde å forklare.
(Og jeg har ikke i nærheten nok hår på hodet til å være hårsår )