Bildet (nederste) i posten ovenfor. Du skal vel få inn en Akrivia; er det den som nå har kommet?
Jeg venter på Rexhep Rexhepi Chronomètre Contemporain 2. Den håper jeg å ha på armen tidlig neste år.
Bildet (nederste) i posten ovenfor. Du skal vel få inn en Akrivia; er det den som nå har kommet?
Jeg likte den nye kassen godt, men så har jeg en Nomos med lignende lugs Den skivefargen hadde nok ikke blitt førstevalget til så mange, kan jeg tenke meg.
Jeg skjønner ikke hvorfor det var behov for alle endringene på verk og kasse. Urkassa og krona ligner nå mer på en Simplicity, uten at det egentlig er noe kompliment. Og den forrige urverket var mye penere. På bilder så den forrige serien bedre ut, men det er jo selvfølgelig hvordan den oppleves i virkeligheten som teller.
Det blir sikkert veldig bra. Og det er egentlig ganske håpløst å vurdere en klokke ordentlig uten å ha den i og på hånda. De vet hva de driver med! Morsomt at vi får en til Norge!Må siterer Rexhep i korte trekk: Det nye verket er en utvikling av det forrige. Alt for søken etter det mest presise urverket. RRCC2 har nå "twin barrels", "seconde morte" og med ny urkasse signert av Jean-Pierre Hagmann.
Hva som er vakkert eller ei, forblir subjektivt. Selv må jeg nok bruke god tid på å fordøye alle inntrykkene. Men slik er det med all stor kunst.