- Medlem
- 30. okt. 2010
Odim var/er ett fantastisk selskap men ble kjøpt opp av Rolls Royce i fjor og tatt av børs.
Ja, det hadde jeg helt glemt! Ussh..Vedrørende funcom må jeg ta et noen lodd i denne, selv om det lukter risk...
Odim var/er ett fantastisk selskap men ble kjøpt opp av Rolls Royce i fjor og tatt av børs.
Uten at noe er bekreftet fra Funcom så er det spekulert i lansering av TSW som er et nytt MMORPG i 2011. Men med tanke på at betaen fortsatt ikke er i gang så tviler jeg litt på det. Det Funcom imidlertidig sa ved framleggelse av Q3 tallene var at det kunne forventes at det kom mer fra de om spillet (les: de begynner hypingen) fra nå januar.
Uansett så blir det en spennende år for Funcom og ikke minst aksjonærene. Flopper spillet vi aksjen bli nærmest verdiløs, men skulle det slå til snakker vi en mangedobling av dagens kurs.
Magnus, du er en luring! funcom opp over 12% i dag. Dessverre før jeg fikk lagt inn bud... Ble plutselig sittende litt på gjerdet nå... Hva steg den på i dag?
Du kom før meg ja.
Satt å vurderte å kjøpe jeg også. Men har vel kommet fram til at jeg ikke gjør det. Har ikke penger til overs å sette i lodd desverre...
Og må inrømme at jeg ikke blir helt overbevist av spillkonseptet.. Føles feil å sette lodd på noe en ikke tror på selv..
Der er betydelig risiko, ingen tvil om det. Men uten litt risiko blir det heller ikke stor gevinst
Det hadde vært veldig interessant å høre hva som gjør at du er skeptisk til konseptet hvis du føler for å utdype
Du har tydeligvis ikke investert i norske IT-aksjer de siste par åra...:evil::twisted::roll:
Er det noen av dere som har noen innsikt å dele om Statoil-aksjen? Hvor skal denne i år og i et 5-årsperspektiv?