Jeg venter enda litt med bunnfiskingen, gjerne noen uker/mnd for å så gå "all in" på noen relativt trygge long posisjoner.Stille her...? Bunnfisker dere, forbanner dere over at det føles for sent å selge eller gliser bredt i short posisjoner?
Slikker sårStille her...? Bunnfisker dere, forbanner dere over at det føles for sent å selge eller gliser bredt i short posisjoner?
Samme her, kjøpt litt i fond (lav-kurtasje) på vei nedover i forrige uke, og i går. Kjøper mer om det blir flere markante nedganger.Har ingen tro på at man klarer å time bunnen, og tror ikke at verden skal gå til helvete.
Så jeg steg ut av det 12-årige aksjesølibatet mitt, og kjøpte litt for småpenger jeg overlever om jeg taper
Samme her, kjøpt litt i fond (lav-kurtasje) på vei nedover i forrige uke, og i går. Kjøper mer om det blir flere markante nedganger.
Kommer jo an på hvilken tidshorisont man har og hvor aktiv man tenker å være.
For min del er dette skilsmisse- og selvrealiseringsfondene til når guttene flytter ut, og med tiltakslysten i kommende generasjoner er vel det 20 år til. Tåler å bomme litt på bunnen noen ganger, og stå igjennom noen krakk hvis man ikke kommer seg ut på perfekt timing.
Er det slik at man bør sette av til skilsmissefond?
Det gjør man - om ett til ett og et halvt år. .Gevinsten kan jo bli formidabel hvis noen hoster opp en vaksine og folk begynner å reise igjen.
Jeg lever i synd, men tror nok uansett det skal gå greit hvis man mot formodning skulle havne i den situasjonenSpørs helt an på hvordan du har ordnet deg før du gikk inn i ekteskapet