Jeg venter enda litt med bunnfiskingen, gjerne noen uker/mnd for å så gå "all in" på noen relativt trygge long posisjoner.Stille her...? Bunnfisker dere, forbanner dere over at det føles for sent å selge eller gliser bredt i short posisjoner?
Slikker sårStille her...? Bunnfisker dere, forbanner dere over at det føles for sent å selge eller gliser bredt i short posisjoner?
Samme her, kjøpt litt i fond (lav-kurtasje) på vei nedover i forrige uke, og i går. Kjøper mer om det blir flere markante nedganger.Har ingen tro på at man klarer å time bunnen, og tror ikke at verden skal gå til helvete.
Så jeg steg ut av det 12-årige aksjesølibatet mitt, og kjøpte litt for småpenger jeg overlever om jeg taper![]()
Samme her, kjøpt litt i fond (lav-kurtasje) på vei nedover i forrige uke, og i går. Kjøper mer om det blir flere markante nedganger.
Kommer jo an på hvilken tidshorisont man har og hvor aktiv man tenker å være.
For min del er dette skilsmisse- og selvrealiseringsfondene til når guttene flytter ut, og med tiltakslysten i kommende generasjoner er vel det 20 år til. Tåler å bomme litt på bunnen noen ganger, og stå igjennom noen krakk hvis man ikke kommer seg ut på perfekt timing.
Er det slik at man bør sette av til skilsmissefond?![]()
Det gjør man - om ett til ett og et halvt år. .Gevinsten kan jo bli formidabel hvis noen hoster opp en vaksine og folk begynner å reise igjen.
Jeg lever i synd, men tror nok uansett det skal gå greit hvis man mot formodning skulle havne i den situasjonenSpørs helt an på hvordan du har ordnet deg før du gikk inn i ekteskapet![]()