Alf Lie feirer 175 år og inviterer til nyåpning

Jeg er gjerne med på et glass etterpå.

Jeg blir med på to for den sakens skyld. Tar på meg spanderbuksene og spanderer en kveld i hovedstaden med tilhørende overnatting i forbindelse med feiringen hos Lie. Skal det feires så skal det feires.
Forstår jeg det slik at et gtg kan arrangeres på et sted som feks Druen, etter at vi har vært hos Villi?

@prippa
Dersom du har en MILF til mor er det vel bedre at du tar henne med på bryggekanten på onsdag :D

Jeg kommer nok ikke til å ta med flere klokker, så et GTG blir nok mest for det sosiale for min del.

Det finnes mange koslige steder langs bryggekanten, så vi finner nok ut av det i farten. Hos Olivia går det til og med å få seg en matbit uten å bli flådd. Med såpass stort utvalg av steder kan vi like så godt ta det på sparket.

Gleder meg

I'm in! Blir hyggelig å møte folk og slå an en prat med andre medlemmer. Har ikke vært med på noen arrangement før, så det blir kult! Skal nok på NURK fremover og Evt andre ting.

En mini-GTG etter visningen høres ut som en meget god idé!

Olivia er ingen dum idé, og som Mathfjeld sier skulle ikke være noe stort problem å ta det litt på sparket :)

Uff, skulle så gjerne ha blitt med på dette, men er i Trondheim hele uken :(.
Kos dere masse, hvor ofte får man muligheten til å snakke med en som har designet en evighetskalender?! Utrolig kult.