Alf Lie feirer 175 år og inviterer til nyåpning

Skulle fryktelig gjerne vært med på dette, men jeg har dessverre ikke mulighet. Kos dere, og ta noen bilder!

Der fikk jeg svar fra Alf Lie, gleder meg til i morgen :D Sees! Så håper jeg bare at møtet jeg må løpe fra ikke varer så innmari mye lenger enn til 17 ...

Kan alle som kunne tenke seg å være med på en gtg etterpå sende meg en mail så skal jeg se om jeg får skaffet et litt privat bord på en hyggelig plass.

Der fikk jeg svar fra Alf Lie, gleder meg til i morgen :D Sees! Så håper jeg bare at møtet jeg må løpe fra ikke varer så innmari mye lenger enn til 17 ...

Jeg kommer. Tror jeg. Har sendt mail, men ikke fått svar.

Jeg kommer. Tror jeg. Har sendt mail, men ikke fått svar.

Jeg har heller ikke fått svar.
Kanskje Villi har sjekket bakgrunnen min og funnet det litt for risikabelt:sad:

Hadde egentlig ikke forventet svar heller, men skulle døren være steng når jeg ankommer vil jeg raskt kunne komme gjennom det skuddsikre glasset ved hjelp av Steinart(d)en jeg medbringer i egen trillevogn.

Dette hadde vært gjevt å få med seg som første møte med andre TSere, men siden jeg er sjuk for øyeblikket, må jobben dessverre komme foran dersom formen stiger til i morgen.

Det hadde vært trivelig og sett de som er her inne i levende live.
Jeg jobber dessverre sent - dog på Tjuvholmen - hvis noen vet hvor de skulle gått etterpå for å ta en øl eller et glass vin så hadde det vært trivelig om det ble postet........;)

Det hadde vært trivelig og sett de som er her inne i levende live.
Jeg jobber dessverre sent - dog på Tjuvholmen - hvis noen vet hvor de skulle gått etterpå for å ta en øl eller et glass vin så hadde det vært trivelig om det ble postet........;)

Det ymtes om Olivia, men det er mulig at det er noe de sier bare til meg slik at jeg skal ende opp alene og for meg selv på en skummel bakgårdspub i havnekvarteret

Det ymtes om Olivia, men det er mulig at det er noe de sier bare til meg slik at jeg skal ende opp alene og for meg selv på en skummel bakgårdspub i havnekvarteret

Aker brygge er velkjent for skumle bakgårdpuber:D
Har fått PM - vi sees over et glass øl/vin i morgen!

Vær så snill å ta bilder. Sitter her på dormrommet mitt i England og fryser.. Ingen kule klokker å spotte heller :-|

Er det noen som ser seg ansvarsfulle nok til å ta litt bilder til Marius? Jeg har dessverre ikke et godt kamera så tror det blir en flau seanse å løpe rundt å ta bilde av flotte klokker med mitt Mikkemus kamera.

Tor ikke jeg drasser med noe mer en iphonen ned der.. Gleder meg til å se noen smekre IWC, ikke umulig det blir det neste uret.