Det er bekreftet at Bjerke begynner med IWC
Dermed blir det nok aldri noen butikkny, norsk-kjøpt IWC på meg
Men, jeg kjenner ei jente på Manhatten. Ikke søstera til Eski riktignok...
Det er bekreftet at Bjerke begynner med IWC
En kompis av meg jublet litt i går når han hørte nyheten. For han har ikke Alf Lie vært noen opptur. Men når jeg fortalte han dette, ble det kvalme og skjelsord som kom tilbake. Kan ikke akkurat si meg uenig. Jeg har aldri hatt noe forhold til Alf Lie, men hørt mye godt om den gamle forretningen av bekjente og familie. Så veldig trist at de må gi seg, for ansatte og kunder. Hos Alf Lie (Aker brygge) fikk jeg ihvertfall se, ta på og høre om IWC, god service. Nå må jeg vel belage meg på å kun se på de i glassmontre fra gaten
Har vanskelig å forstå den siste setningen der, kan du ikke bare gå inn og spørre om å få prøve de da?
Kanskje IWC er noe for Tideman? han snakket om å fjerne noe ræl, og da blir det kanskje plass til IWC også!
Ryktene skal ha det til at @Wangensten er utestengt fra Urmaker Bjerke på livstid, grunnet sexuell trakassering av de kvinnelige ansatte
Det er jo bare et spørsmål om tid før han blir utestengt fra Tidemann også
Seriøst: Jeg har bare positive ting å si om servicen til Bjerke, men så kler jeg meg som Little Lord Fauntleroy, så det skulle vel bare mangle
Spennende stil du har
Jeg har for så vidt bare pene ting å si om servicen på Bjerke. Selv føler jeg litt på at det vel er en grense for hvor mange ganger man kan gå innom bare for å kikke uten å kjøpe noe...
Det er dessverre mange urmakere som sliter for tiden, så det kommer nok flere konkurser i bransjen i løpet av året. Gråmarkedet vokser seg feit på bekostning av etablerte forhandlere. Trist synes nå jeg.....