All in.... En grail er endelig i mitt eie.

Tusen takk alle sammen :D Utrolig morsom og vakker klokke syns jeg.

Gratulerer med meget pen BP :D

Jeg er i alle fall utrolig godt fornøyd med min. Den gir virkelig wrist presence, og er den mest gedigne og solide klokken jeg har. Skal en god del til før den flippes.

Takk :) Det er helt sikkert at den gir wrist presence med sine 45 mm og høyde på ca 16 mm. Men man venner seg sikkert til det :) Størrelsemessig må den jo være fin å dykke med.

... sikker på at det ikke er noen radiation med slik lume? :)
Grattis med rå badeklokke!

Heheh, håper ikke det ihvertfall :) Er det råeste jeg har sett av lume på en klokke ihvertfall.
Takk takk :)

Gratulerer med knallfint ur:)

Ett av de fineste dykkerurene som finnes:) Bare så synd at FF blir alt for stor for mine pikehåndledd:(

Takk for det :) Mine håndledd er bare ca 18 cm og det funker meget fint syns jeg ihvertfall. Men må tilvennes når man er vandt til Rolex ca 40 mm. :D Den bør så absolutt prøves før man legger den fra seg hvis det noe man kunne tenkt seg.

Fantastisk, regner med at du har lest boka "Nesten Velkledd"? Fin historie der om blant annet din lekre klokke :)

Ja dette er en lekker sak må jeg si. Nesten litt flaut å si at jeg ikke har lest den boka enda. Den står på ønskelisten i år så den må inn snart. :)