Alle gode ting er tre

Det får man si. Herlige klokker begge to ;)

Gratulerer så masse igjen!

Takk takk!

Gratulerer med flott og allsidig samling:)

Det er umulig å stoppe handlelysten når en har havnet i det uføre som TS er:mrgreen:

Hehe! Know the feeling ;) Må nesten unngå Tidssonen til tider for å holden igjen :eek:

Gratulerer med Kinderegget. :mrgreen:
Eller er det mer bukkene bruse? Stor, Større, Størst? :confused:
Flotte ur, hva blir det neste? ;)

Takk! Godt spørsmål...hmm.. Har et godt øye til plexi pepsi, men vi får se ;)

Lekkert! Gratulerer med "de tre første" :D

Er ikke disse tre som startet interessen, men det er disse tre som er kommet inn i år :mrgreen:

Herlig! Spesielt svak for Tudor Sub og 233 ;) Tophat og dome, love it! :cool: Gratulerer så mye!

Takk takk :D Skjønner ikke hvordan du klarte å selge 233n din @flyback ;) Hehe, eller jo. Du har jo hatt en hel masse lekre ur siden den gang! Imponerende turn over på samlinga! Må få til en liten GTG snart så jeg får sett på noen av dem før du flipper igjen :p

Imponerende! Gratulerer med flotte klokker!

Tusen takk :D

Gratulerer, dette blir en bra samling:)

Takk for det @Thomas84 ! Digger remmene som fulgte 233n :D

Gratulerer! Flott!:mrgreen:

:eek:

Meget pent, gratulerer!

Takk!

Umulig å ikke juble for disse tre!

Gratulerer:cool:

Er rimelig fornøyd selv også :mrgreen: 233n sitter limt til håndleddet for tiden :eek:


Takk

Nydelig :) Steinhart´en vokser på meg mer og mer :)

Veldig fornøyd med Steinharten @PepsiMax I mine øye en solid og bra beater til den prisen! Anbefales!

Gratulerer, fin samling det der :)

Takk! Det kommer seg etterhvert :D Skal få lagt ut en litt bedre samlepost av alle i galleriet, men må få tatt litt bedre bilder av de elste først :)

Gratulerer med nydelige ur! :)

Takk så mye :)

Flotte klokker:cool:

:eek:

Gratulerer med allsidig trio! Steihart +Vintage plexi og en manifattura PAM. Du verden..;) Du får passe på å lufte speedyen litt også.

Takk takk! Jeg lover @J.CAT ;) Pam`en sitter for tiden som limt til håndleddet, men Speedy er jo en evig klassiker!

3x gratulerer :D Fikk en OVM i posten i går selv :)

Gratulerer med solid beater @ChrisHarberg

Gratulerer med en fin trio! :)

Tusen takk!

Gratulerer og 3 x hurra! Liker veldig godt den Tudor`en må jeg si....

Takk takk @Kenny1000 Tudoren føltes litt liten på håndleddet til å begynne med, men er samtidig veldig stilig! Elsker plexi og vintagepreget på den!
 
Redigert av en moderator: