Alternativ til Ipod touch

Medlem
16. aug. 2012
Innlegg
54
Sted
Nordland
Her finnes alle slags smarte mennesker her, så jeg spør her før jeg roter meg inn på ett eller annet apple/mobil/data osv-forum som hiver fram specs og gud veit hva jeg blir lurt til å ha bruk for...
Finnes det noen alternativ til Ipod touch? I samme størrelse, med kamera, wifi å kanskje android? Må ikke være større enn ca 5".
Jeg kunne tenkt meg en sånn for å ha i lomma på jobb, da det ikke over alt er lov med telefon. Må derfor være uten 3G.

Kunne tenkt meg en Ipod touch, men mine fordommer uten å ha prøvd apple sier att dette går utover mine prinsipper :rolleyes:

Jeg syns også langt over 2000,- for en spilledås er i meste laget for mitt bruk, men må jeg, så må jeg... :mad:
 
Samsung Galaxy Player er vel det klassiske alternativet. Kanskje Philips GoGear Connect?
 
Kanskje det hadde vært greit å utfordre fordommene dine, fremfor å finne et alternativ som neppe er bedre? Jeg var selv megaskeptisk til Apple, men nå har jeg endt opp med en del av produktene deres, og er kjempefornøyd.

iTunes kan være litt pain in the ass med tenke på å overføre musikk, men det har jeg ordnet greit med spotify premium. Kan ikke si annet enn at jeg er kjempefornøyd med Apple, og irriterer meg litt over folk som skal ha noe annet bare fordi de "ikke liker Apple". Etter min mening leverer Apple cleanere og mer intuitive systemer enn de fleste andre på markedet.

Kjøp deg en iPod touch så blir du nok fornøyd.
 
Kanskje det hadde vært greit å utfordre fordommene dine, fremfor å finne et alternativ som neppe er bedre? Jeg var selv megaskeptisk til Apple, men nå har jeg endt opp med en del av produktene deres, og er kjempefornøyd.

iTunes kan være litt pain in the ass med tenke på å overføre musikk, men det har jeg ordnet greit med spotify premium. Kan ikke si annet enn at jeg er kjempefornøyd med Apple, og irriterer meg litt over folk som skal ha noe annet bare fordi de "ikke liker Apple". Etter min mening leverer Apple cleanere og mer intuitive systemer enn de fleste andre på markedet.

Kjøp deg en iPod touch så blir du nok fornøyd.

Hva som er best/bedre aner jeg ikke, å til mitt bruk er nok Apple mer en godt nok. Syns bare ikke det finnes så mange alternativ, å jeg kunne tenkt meg noe å velge i:)
Det skal også nevnes att denne kommer til å bli brukt kun når jeg er på jobb, å den kommer aldri ut av baggen hjemme. Kravet er egentlig enkelt; Kjapp, kjapp å starte opp, den skal fungere uten videre, ha godt batteri å WIFI.
Den kommer nok til å få installert Facebook, GMAIL, Spotify å kanskje ett å annet spill :eek:
 
Phillips har jeg ikke sett før, takk:) Kjenner flere som har prøvd den Galaxy Player, å de sier den er relativt slapp å kjedelig..

Det er meget mulig. For å være helt ærlig syns jeg du skal kjøpe iPod Touch. Søk på finn, du trenger ikke den aller nyeste versjonen.
 
Det er meget mulig. For å være helt ærlig syns jeg du skal kjøpe iPod Touch. Søk på finn, du trenger ikke den aller nyeste versjonen.

Må vell bare gjøre det:) Ser ut som att generasjon 4 er den som faller mest i min klasse, OK pris for en pent brukt, å har mer enn de spesifikasjoner jeg trenger.