Alternativ til Reverso på budsjett

Jeg tror ikke det er løsningen å kjøpe en halvkjip rektangulær klokke for å finne ut om Reverso er noe for deg, da er er det nok bedre å oppsøke en butikk eller å få prøvd noen her på TS sin i stedet.

Jeg kjøpte min Reverso uprøvd her på TS, jeg digger designet, historien og JLC så jeg var ganske så sikker på at det kom til å fungere. Hvis du får tak i en brukt kan du i verste fall selge videre med uten tap hvis du finner ut at du ikke liker den.

Hvis du synes det blir litt for formelt med krokodillereim til hverdagsbruk er det bare til å bytte ut reimen til noe litt røffere. Jeg har stort sett svart strutsereim på min, men bytter til lys brun struts, shell cordovan, iguana eller en vintage lignende reim for litt variasjon noen ganger.

P6012283_zps39jmirqg.jpg

P5262278_zpsogq056hb.jpg

PA132520_zpsiuglbewj.jpg

P9022398_zpsqyo43fn3.jpg

• Liker
Reaksjoner: andres og benbjo
Tror nok løsningen blir å bare kjøpe en brukt, ja. Får telle litt på knappene og legge ut en WTB snart.

Din er den som heter Grand Taille? Si ifra om den skal selges ;)

Min heter Grande Taille, ja. Jeg har ingen planer om å selge, men skal ha det i bakhodet :)

Jeg har solgt videre til @Rødland, savner den, men sånn er det hvis man vil prøve noe annet og ikke har råd til å ha flere i høy prisklasse.

Det er en 2000-modell, og som du sier mindre tekstur på skiven enn dagens modell. Jeg foretrekker helt klart den eldre skiven. Jeg synes minuttmarkeringene på den eldre er mye ryddigere og finere, og fonten på tallene på sekund-sub dial er også enklere og finere. Liker også godt at det står Reverso over sub dial på den eldre skiven. Kassen mener jeg er den samme og urverket er cal.822 som brukes i de fleste Reverso med timer, minutt og sekundvisere. @MrFinale

Ser nå at det gikk veldig raskt fra at jeg sa at jeg ikke skulle selge til den var solgt.

• Liker
Reaksjoner: MrFinale