Alternativer til DW?

Oscr

Støttemedlem
Medlem
21. mai 2014
Sted
Northern hemisphere
Tenåringen vil ha en gullfarvet klokke med lenke, i noenlunde samme stil som Danel Wellinton-klokkene de fleste venninene har. Men jeg kjøper f..n :mad: ikke noen DW-klokke, så hva foreslår dere som alternativer?

PS: Søkte og fant ingen tilsvarende tråder....

Støttes @acnorway. Til og med Tone Damli, Jenny Skavlan osv har begynt å sporte vintage. Men, en flott vintage i gull kan koste mer enn det smaker for noen som egentlig vil ha DW..

Kjøpt søk på "Seiko" hos CreationWatches ga meg dette:

J. Springs by Seiko, 38mm, 408 kr
BEB528.jpg

Seiko, 26mm, 653 kr
sxdc90p1-big1.jpg

Seiko, 27mm, 922 kr
seiko_sxdc22p1.jpg

Seiko, 27mm, 1020 kr
SXDB94P1-510x600.jpg

• Liker
Reaksjoner: Larsnie
Støttes @acnorway. Til og med Tone Damli, Jenny Skavlan osv har begynt å sporte vintage. Men, en flott vintage i gull kan koste mer enn det smaker for noen som egentlig vil ha DW..

Ja helgull vil nok fort havne et godt stykke over budsjett, men gullbelagt bør kanskje være mulig å finne til OK pris? Eller kanskje det er litt for lenge siden jeg så på vintage-priser? :p

Man kan jo forøvrig også sjekke vintage fra merker som Zenith, GP, Certina osv. Mye fint i samme stil og kanskje til en billigere penge.

Vintage er uaktuelt, det samme gjelder nato, skinnrem eller gummi/silikon, og prisen skal definitivt være i den lave enden.

En Bambino ville vært førstevalget, men den kommer ikke på lenke...