Anbefaling av remmer

Rob Montana er rå!! Her kan du jo få custom det meste, til og med spenne! :D
IMG_0131.jpg

http://www.thestrapsmith.com/The_StrapSmith/Strap_albums_(selection)/Strap_albums_(selection).html

Her var det mye tøfft. Fant mange her jeg kunne tenkt meg.
Problemet er bare at jeg ikke har klokkene som ville matchet de remmene som jeg kunne tenkt meg, så dette blir vel dyrt som vanlig ;) Kanskje ikke helt vanlig å finne reima først for så å lete etter klokka som passer, men en del gode imaginære wrist shots med en gang jeg så dette.

(Situasjonen minner meg på at jeg fortsatt har et sett 3-delte revolution felger jeg leter etter bil til...)

jeg har kommet på tanken med å bytte fra lenke til skinnrem på min Seiko Premier kinetic perpetual. Bruker den nesten ikke lenger, men vil nå bytte til svart skinnrem. Lurer bare litt på størrelse? Noe spesielt å tenke på?

jeg har kommet på tanken med å bytte fra lenke til skinnrem på min Seiko Premier kinetic perpetual. Bruker den nesten ikke lenger, men vil nå bytte til svart skinnrem. Lurer bare litt på størrelse? Noe spesielt å tenke på?

Er vel 21mm;) Er vel en ganske fin orginalrem til denne i sort:) Så sant det er en Premier av nyere dato..

Er vel 21mm;) Er vel en ganske fin orginalrem til denne i sort:) Så sant det er en Premier av nyere dato..

Det er ikke den nyeste versjonen, men den litt eldre. Har vel hatt den i 5 år nå :)
Er det noe originalrem til denne og hvor kan dette bli kjøpt? takk

Interessant og inspirerende tråd.
Jeg er utrolig imponert over remmene fra Toshi. Den er silkemyk allerede når jeg den pakkes ut av konvolutten.

016-6.jpg

har ikke klokken her, men det er denne :

herlig lang link :p

Denne skal det da være fullt mulig å få tak i orginalrem til, i sort:) Vet ikke om det er så mange forhandlere som har den inne, men alle kan få tak i en fra leverandøren på bestilling evt!:)

Denne skal det da være fullt mulig å få tak i orginalrem til, i sort:) Vet ikke om det er så mange forhandlere som har den inne, men alle kan få tak i en fra leverandøren på bestilling evt!:)

Bra da. Har du noe peiling på hvor mye det koster ? :p vil ikke legge for mye i det..

Er det noen på sonen som, i sin endeløse søking på nettet, har kommet over aftermarket gummiremmer til PP Nautilus?
Jeg har googlet til øyet er stort og vått, men får det bare ikke til. Er det min utilstrekkelighet, eller er det virkelig ikke noen som har sett denne enestående forretningsmuligheten?;)
?