Liker du Kobold så er jo Dievas Vortex smidd over samme lest (samme titaniumkasse) og har fått mye skryt rundt omkring. Kul klokke til god pris
http://gnomonwatches.com/DievasVortex.html
-V
Tittet lenge på den Steinhart klokken du har postet der, og vurderte å kjøpe den eller lignende Seiko. Omega Seamaster er jo omtrent et sikkert kjøp med tanke på hva du får for pengene og hva du får igjen ved evnt. salg!
Doxa også er jo ganske bøs klokke. http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=406213
Forresten, noen her som har handlet fra Gnomonwatches før og som har erfaring med NATO/Zulu strapsene der? Tenkte jeg skulle kjøpe et par.
Doxa er kjempeklokker, har selv en 1000tPRO og den er en av mine personlige favoritter. Synes personlig de er litt dyre ny, men mulig å gjøre bra dealer på brukteksemplarer.
Har handlet fra Gnomonwatches flere ganger. Glimrende service og god kvalitet på både zulu og natoremmer
Supert! Vet du om de har mulighet til å sette pakken som gave eller lignende? Kan evnt. sende klokken til Strømstad og plukke den opp der, men vet ikke helt om jeg tør det. Er ikke lett å være student så prøver jo selvsagt å spare inn der det kan spares
Kjøpte en klokke der i fjor og den ble markert som gave helt uoppfordret så det er nok ikke noe problem!
Supert! Straks skattepengene kommer blir det nytt armbåndsur ja. *sitre*
Ligger en ute på WUS nå for stjelepris 650$ NÅ!!
Ja, CONUS = Contiguous United States = Kun de 48 "hovedstatene". Ikke Alaska, Hawaii m.m.
Jeg ville tippet at etter en fire-fem bumper er de fleste villig til å lempe litt på "Conus only"-krav. Du må nok være forberedt på å betale noen dollar ekstra for shipping, men så lenge du befinner deg i et noenlunde sivilisert land og opptrer under fullt navn (og gjerne har referanser) er det verdt forsøket. Jeg kontaktet en fyr som skulle selge en Marinemaster Conus only for en liten tid tilbake. Han sendte gjerne til Europa, men ville ha $250 ekstra for shipping og "risk premium".... Jeg passet på den gitt.