And now something completely different

Medlem
10. mars 2011
God kveld
Da ble det jaggu meg en dobbel unbox.
Etter 1 års venting kom denne fra Canada i dag, fargevalg og finish er valgt av meg. Arbeidet er utført av Aaron Gough.
Litt kult og få med en personlig hilsen fra knivmakerern.
Les mer om stål og prosenssen her:

Gough Custom - Hand-made knives. Made to perform. Made to last.

Kvaliteten er og føles helt sinnsyk, har heller aldri hatt en så skarp kniv før.

Gmt' er også ny, men kuttet i stykker esken;)
116710ln er det mange av her i landet, den andre tror jeg faktisk er den første.

Bilder sier mer enn tusen ord:

Nå er det ut og spikke!!

Redigert:
Grattis! Dette er sinnsykt kult, han er helt rå på å lage kniver, likes spesielt glassknuseren på enden der ;)

Gratulerer så mye:D

Utroooolig heftig kniv. Har siklet på en kniv fra Gough lenge, men ser ut til at jeg må smøre meg med tålmodighet, han har visst en enorm pågang, og det skjønner man når man ser bildene av kniven din.

Hvordan er opplevd finnish?

Gratulerer så mye:D

Utroooolig heftig kniv. Har siklet på en kniv fra Gough lenge, men ser ut til at jeg må smøre meg med tålmodighet, han har visst en enorm pågang, og det skjønner man når man ser bildene av kniven din.

Hvordan er opplevd finnish?

Den er utrolig godt balansert i hånden. Kvaliteten er helt utrolig, gleder meg til første skogstur med denne i beltet:)
Blir nok en liten review etter litt testing!

Nice! klokken er jo helt topp og super fet, men den kniven ...sikle sikle. Ser jo klart som du sier at dette er håndtverk på høyt nivå. Blir artig og lese en liten review etterhvert. Enjoy!