Andreaskarms Samling, NY KLOKKE..

Medlem
15. des. 2011
Innlegg
10
Sted
Karmøy
Ny klokke, Alpha Submariner.

20120201_081144.jpg


Vet den sikkert ikke er super populær her. Men synes klokken selv er veldig pen :)

God kveld godt folk. Ble påvirket av min gode nabo og har derfor endt opp med denne lille samlingen i løpet av året. Fikk tatt bilder i dag, håper de faller i smak.

Klokke1.jpg


Min første Klokke, det var den som satt hjulene i gang. Fossil FS4309. Denne kjøpte jeg på Oslo Flyplass Gardermoen. En utrolig pen klokke i mine øyne. Behagelig å bruke også.
klokke3.jpg


Min neste klokke, kjøpt i Spania, Marea 35147. Beklager dårlig bilde, men klokken både ser og føles utrolig solid. Stor og stilig klokke.
klokke2.jpg


Den 3 klokken er en Invicta Resverve Akula, kjøpt av min klokke galne nabo til en fin pris. Eneste er at min har sølv skive og ikke svart. Utrolig fornøyd denne, eneste minuset er at den er litt stor, så jeg må ta den av når jeg jobber. Jobber på kontor.
klokke5.jpg


Den 4 klokken er i bestilling nå og det er også en Invicta, men denne gangen en Vintage 6749. Grunnen til jeg falt for denne er at jeg trenger en pen dress klokke, og at jeg til nå er utrolig fornøyd med Invicta. Kikket litt på Pro Diver Grande også, men jeg meldte pass. Bedre med Rolex da ;)
jomashop_2186_358704298
 
Velkommen til forumet, andreas!
Forbered deg på akutt smitte av RO-viruset. (rolexomega-syndromet) ;)
Lykke til med klokkesamlingen :)
 
Velkommen til galskapen. ;)
Kult å starte med galleri tråd som første innlegg.
Blir spennende å se hvor lag tid det tar før første Rolex eller Omega er på plass.
 
Velkommen til gards, som vi sier her hvor jeg bor.

Gleder meg til du unboxer GO. Antar at den er på plass i løpet av et par måneder allerede :D
 
Velkommen, fint sted å være med dyrt med ekponensiell vekst.. Moro og følge med i utviklingen av samlingen!
 
Velkommen.
Husk at vi vil være der for deg når alle dine nåværende venner synes du har blitt kokos, og dama di forlater deg fordi du overser henne til fordel for andres klokker.
 
Klokkeverdenen er fantastisk om en ikke skulle falle for en Rolex av ett eller annet slag. Har du først investert i en Rolex vil du føle både glede og sorg. Gleden er at du er i besittelse av noe vidunderlig som ord ikke kan beskrive (ikke alle vil være enig men sånn er det bare). Sorgen vil være at ingenting annet vil være godt nok. Klokkeinteressen din vil nå være kokt ned til kun ett merke: ROLEX:D Mooooahhhahaha
 
Klokkeverdenen er fantastisk om en ikke skulle falle for en Rolex av ett eller annet slag. Har du først investert i en Rolex vil du føle både glede og sorg. Gleden er at du er i besittelse av noe vidunderlig som ord ikke kan beskrive (ikke alle vil være enig men sånn er det bare). Sorgen vil være at ingenting annet vil være godt nok. Klokkeinteressen din vil nå være kokt ned til kun ett merke: ROLEX:D Mooooahhhahaha

Sier du som kaller deg zenith? Rolex er vel og bra, men det fins så mye mer å komplettere samlingen med!