Ankommer snart, Citizen Promaster BJ2110

Medlem
10. sep. 2010
Sted
Oslo
Denne flotte saken ligger hos Fedex og venter på meg: "Citizen Promaster Eco Drive Aqualand Chronograph Diver's Watch BJ2110-01E", kjøpt fra Creationwatches. Skal brukes til dykking (!!), som backup og støtte for min computer Suunto Vyper Air. Noen som har erfaring med 2110 uret? Har til nå brukt en Casio Protrek (kanonbra serie!!) som støtte, men trenger flere funksjoner.

-Jørn

Her trengs bilder! :)

Har dessverre ikke noe erfaring med nevnte ur, men Citizen Promaster serien er vel kjent for å være temmelig bunnsolid.

Det der er en kjekk klokke! :) Ser også frem til bilder.

Kjekt med flere dykkere her på berget. Kanskje vi får noen undervannsbilder av klokka? :D

Skal få tatt noen bilder når den dukker opp. Uv-bilder får vente til oktober, når klokka befinner seg i klart og varmt Rødehav. Dykking med bare dykkerur og tabeller er ikke forsvarlig lengre, så flere steder er det krav om computer i tillegg. Satser på at Vyper Air computeren ikke blir sjalu på sin nye kompis...

Blir interessant å sjekke nøyaktigheten ift. computeren.

Rødehavet er en drøm å dykke i. Ser frem til UV-bilder!

Går forresten fint an å dykke uten computer, så lenge du har en dybdemåler og tidtaker ;)

Emperor Divers er et seriøst dykkesenter. Dykket med de i Hurghada i fjor. Gled deg :)

Gleder meg, ja. Dykket med dem en gang tidligere jeg også, og det var meget bra. Lover å rapportere!