"Anna" er nå klar med bilder.........

Edit: Fredag kl. 19.58

Anna skulle etter planen kommet nå i kveld,men hun er nok på vift med postmannen fremdeles.....MEN hva skjer !!!! en annen dame med navn Mathilde kom i påvente på Anna.....dvs jeg ble Morfar !!! min datter fødte sitt første barn nå i kveld kl16.58. Dette er ikke en spøk eller en gåte,men et mirakel.

Mvh
Timebandit...som ble Morfar i en alder av 44 år.

Gratulerer Moffa!

Har ikke lest denne tråden før nå. Herlig å se at folk blir totalt oppgitt og desperate av å ikke finne ut hva det var....
Selv var jeg helt på bærtur :)

Gratulerer med flott klokke TB! Enjoy :)

Har ikke lest denne tråden før nå. Herlig å se at folk blir totalt oppgitt og desperate av å ikke finne ut hva det var....
Selv var jeg helt på bærtur :)

Gratulerer med flott klokke TB! Enjoy :)

Hei og tusen takk.....

Var så utrolig godt og le med dere(ikke av)de som ikke tok gåten tvert:p:p:p

Mvh
Timebandit

Oi oi gratulerer da!! Passet kanskje godt at den ikke kom frem i dag da, men heller glir inn i feiringen etterpå. :)

Gratulerer utrolig mye. Jeg håper for guds skyld jeg ikke blir morfar i en alder av 44.:)

Det er tidlig, men likeså fantastisk at du har blitt bestefar! Gratulerer til deg og familien, håper alt står bra til med datter og barnebarn.

Jeg er nok på sidelinjen her, men fikk du enda en klokke (Mathilde), eller ble du virkelig grandpa ikveld? Vanskelig å holde følge når man begynner med pikenavn på klokker altså..

Uansett utfall her, gratulerer :)

Jeg er nok på sidelinjen her, men fikk du enda en klokke (Mathilde), eller ble du virkelig grandpa ikveld? Vanskelig å holde følge når man begynner med pikenavn på klokker altså..

Uansett utfall her, gratulerer :)

Hei mr Sponen.

Ingen klokke kan måle seg mot det jeg opplevde i dag.....Ja jeg ble grandpa;)
Takk for hilsen fra deg og dere andre her inne;)

Mvh
Timebandit