Ja ikke sant? Tror du må slutte å ta det så jævlig seriøst og roe liket litt. Så siden du er så affektert, og ikke tok humoren/poenget i forrige post: Du har selvsagt rett, men det har de som krever litt etterrettelighet også. Nå har jeg handlet vintage i overkant av 10 år, og du vil ikke tro hva jeg ser i annonser. Som jeg bruker å si: kjøp gjerne selger, men det er til slutt DEG SELV som er ansvarlig for å gjøre en due dilligence og sjekke fakta. Tror vi som samler vintage er mer tykkhudet enn ny-klokkefolk. Skulle jeg ha korrigert og klagd på alle som selger franken-klokker som verdens sjeldneste one-of-a-kind Omega, Rolex, Breitling etc til de latterligste priser hadde det vært Gaustad neste. Men faen heller, det er jo kjipt for uerfarne som ryker på en smell. Såpass må man kunne si. Og derfor er ønsket/kravet om legitimitet også helt på sin plass. Dog er detaljstyring av annonser på TS ikke veien å gå på etter min mening. Men hey! Det er lørdag. Ta deg et glass og nyt været. Og la stormen være der den hører hjemme: I glasset.