Interessante klokker som har tett tilhørighet til Panerai.
Tom
Spørs om Panerai er enige i det
Forøvrig liker jeg Anonimo godt - tøffe klokker!
Interessante klokker som har tett tilhørighet til Panerai.
Tom
Her er det bare å ta en masse bilder. Gratulerer
Det er virkelig noe vanvittig rått over disse klokkene... Å kunne eid en i bronse må være kulere enn et ur i gull Vil ha...
Jeg snakket med importøren/agenten for Anonimo i Norge sist uke, og i følge ham skal den nye eieren av merket fremover lage kassene i Italia (som før), mens det meste annet blir flyttet til og gjort i Sveits. Det hadde visst sammenheng med at de skulle satse på det asiatiske markedet og da må det vel stå Swiss made på alt om det skal bli noe salg.
For øvrig var foranledningen at jeg mista en skru. I tillegg til at jeg sikkert personlig har en skrua løs, mista jeg en fra Anonimo Militare klokken. Og da erfarte jeg det som tydeligvis (i følge diverse nettfora) mange har opplevd før meg. Det virker komplett umulig å få tak i deler til disse klokkene. Leverte den til urmaker Tidemand så får vi se om de klarer å lage en anonimo-skru. Måtte selvsagt være den mest spesielle skruen på klokka.- Den som fester "vippefunksjonen" der reima er festet til klokka
Jeg har ikke noe trur i at den "Swiss-Made" ville hjelpe der... Den ny managing har ikke forståt noen crap.
Med den 60% "Swissness" lov, ser det ut som de burde slitte med å få sine urkasser lagt i Italia på høyere kost enn i Asia??
Alle som så de ny klokker fra AnoTnimo på siste Basel-fair var enig i at kvalitet på kassene var til InvictUs høyder...
Produksjonen fra Italia er mest sansynnlig borte: Eller jeg vil se bilder/filmer av det!
Urmakeren på Lambertseter senter fører Anonimo... Kanskje han kan skaffe deler?