Antall innlegg av Minuteman

Skriver Minuteman for mye på forumet?

• Ja, Minuteman, du skriver for mange innlegg

Stemmer: 0 0,0%
  • Neida, keep'em coming

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    0
  • Avstemningen stengte .
Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
Hei alle klokkevenner.

Jeg ser på profilen min at jeg etter drøyt 4 måneders medlemskap her på TS har skrevet ca 650 innlegg. I skrivende stund er dette 4,72 innlegg pr dag. Sett på bakgrunn av at jeg er rimelig blank på klokkeområdet og at jeg dermed har lite å bidra med i dette eminente forumet, og i frykt for å bli oppfattet som et forumtroll eller en kverulerende bygdetulling, ønsker jeg deres opprinnelige mening i denne undersøkelsen.

Joda, jeg har også et liv utenom forumet, men det må innrømmes at kjerringa synes jeg bruker vel mye tid her inne.

Meningsmålingen vil ikke bli brukt mot dere i noen sammenheng og jeg setter stor pris på ærlige tilbakemeldinger.

Mvh Geirr

Hadde det ikke vært for ditt gode humør og glimt i øyet hadde nok man blitt litt lei. Men sålenge du holder humøret oppe er du en svært velkommen humørspreder for mitt vedkommende.

Og helt blank på klokker er du da ikke. Lest masse interresant fra din retning jeg.

Men syntes du kan ringe secondman for å sende ham i seng. ;) det er d hans fristed også dette her. :mrgreen:

Og når alt dette er sagt så skal det vel sies at jeg kommer med mer fjas enn fakta selv.. :p Uten at jeg finner det veldig problematisk. Noen må være humørtroll også! :D

Enig med de andre, kjør på.

Synes du er tøff som lager en slik tråd, jeg hadde ikke turt :p

Her er det bare og kjøre på Minuteman. Men...... Jeg håper snart at du kjøper deg en LLD:rolleyes:

+1

Spesielt morsomt å se du lot deg trigge på LLD-diskusjonen. Friskt. Bra!
Du bidrar på en god måte - på alle måter - til å gjøre forumet til et dagsaktuelt, levende og berikende sted.
Kjør på!

Og, for å få ro sjelen; - kjøp deg en LLD!;)

Bare fortsett, synes du har vært en bra nykommer etter du registrerte deg på forumet:) Bidrar med humor, kunnskap og ikke kunnskap, og ikke minst, det virker som om interessen har skutt i været:) Det er slik det bør være, er vel ikke mange av de som poster som bare bidrar med fakta, det skal være litt av alt, og man får bidra med det man kan imo:):) Kjør på Minuteman! Ps min samboer synes også at tidssonen tar vel mye av min tid ;)

Tror at Mathfjeld og jeg skal holde munnen vår lukket i denne saken :p

Jeg skal i hvert fall ikke oppfordre deg til noen form for demping når det kommer til posting i forumet :) Tenk så kjedelig om alle bare kom med fakta!

Jeg synes det ikke gjør noe med alle innleggene dine, det er bare bra. Som noen sier, du er en av de som holder forumet i gang dagen lang og noen netter da...
Men jeg må nok si at tema KLOKKER har gått ganske mye rundt i tankene dine i det siste siden du ble skikkelig interessert i klokker og ikke minst da du ble medlem på forumet. :p Men synes ikke det er dumt, og jeg og mange andre vil nok veldig gjerne at du fortsetter akkuratt sånn som du gjør den dag i dag. Du er en super pappa :D

Takk for det, Secondman. Det var akkurat dette jeg sa du skulle skrive;)

PS til dere andre: Dette kom som en overraskelse på meg og det utrolig hvor godt det varmer et gammelt hjerte når ungene skriver sånt:)

Jeg kan jo faktisk si at jeg kjenner deg!
Takk for Colaen forresten!

Du må kjøre på. Det er affisionados som deg som holder Sonen levende!

Stå på. Jeg er litt i samme båt som deg tror jeg. Kan ikke så veldig mye, men jeg er pratesyk :) Jeg sender deg en PM neste gang jeg er i Valdres, skal prøve å få dratt opp til hytta en dag eller to i September for å slappe av før jeg reiser :)

Det er berre å fortsette Minuteman. Sjølv har eg liten kunnskap, og i tillegg er eg ikkje pratesjuk. Så eg har ingen planer om å be deg om å begrense deg.

Me skal heller sei takk til deg og andre likesinnede for å halde sonen i gang.

Jeg har vel knapt postet et innlegg her, som kan virke opplysende - belærende for de som ønsker å erhverve kunnskap om ur. Hvis jeg kun vil ha tørre fakta, kjøper jeg en bok, eller googler det! Her inne er vi mange venner, og noen av oss har møttes "live". Jeg er en av de som har møtt deg i levende live, og synes du virker som en knakanes kjekk kar! Det ligner ofte på samtaler som føres her inne, og jeg kan kun svare for meg selv, jeg ønsker fortsatt å "prate" med deg her inne. Om vær og vind. Og klokker. Er en utrolig stilig greie forresten - at du opptrer som minuteman, med pode som secondman. Kjør på.

Nå er det altså nesten 10 % som har svart at jeg skriver for mye og jeg følger derfor opp med enda en post:D

Selvom de som stemmer for flere innlegg fortsatt har et kraftig og knusende overtak må det nå mobiliseres. Om det faller under 90 % betyr det at jeg må redusere mine innlegg med nær 0,5 pr dag. Uhørt, spør dere meg;)