Antall innlegg av Minuteman

Skriver Minuteman for mye på forumet?

• Ja, Minuteman, du skriver for mange innlegg

Stemmer: 0 0,0%
  • Neida, keep'em coming

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    0
  • Avstemningen stengte .
Nå er det altså nesten 10 % som har svart at jeg skriver for mye og jeg følger derfor opp med enda en post:D

Selvom de som stemmer for flere innlegg fortsatt har et kraftig og knusende overtak må det nå mobiliseres. Om det faller under 90 % betyr det at jeg må redusere mine innlegg med nær 0,5 pr dag. Uhørt, spør dere meg;)

Så lenge de som stemmer "mot" deg ikke står frem med sine argumenter i denne tråden, trenger du ikke å bry deg om dem :) Samtlige innlegg her støtter opp om deg. 4 medlemmer har stemt mot, men ikke våget å gi seg til kjenne ;)

Du er nå oppe i 92.73% i virkningsgrad. Det er like mye som det er i en respektabel og gammel småturbin :)
Stå på minuteman. Jeg må si det skal bli artig å treffe på deg snart :)

Vi har vel vært medlemmer her ca. like lenge Minuteman, og hvis alle her inne skrev like lite som meg ville det blitt dårlig med liv. Stå på! :)

Må ikke finne på å endre på noe. Du er årets nykommer.
Vet ikke om du er klar over det men det deles ut premie får sånt. I fjor var det en klokke. Hvis jeg ikke husker feil så var det en LLD.:p

Du må for all del ikke redusere antall innlegg på forumet, på den korte tiden her har du rukket å bli en viktig del av forumet IMO :) Jeg setter stor pris på postene dine. Hvis det skulle være noe jeg skulle klage over er det at du ikke poster nok bilder av den deilige Omegaen din :p

Jeg har smuglest forumet en god stund, og Minuteman er en av de man definitivt legger merke til, i positiv forstand. Keep on!

Jeg bumper denne fordi jeg synes det er for få innlegg av Minuteman for tiden, men for såvidt også av andre WISere. Seriøst altså, jeg vil bare ha dere enda mer på banen så ikke mitt vas fyller hele sonen :rolleyes::cool:;)

Hallooo, hvor er dere :)
Åkomigjenda!

Haha, jaggu så lenge siden jeg opprettet denne tråden at jeg hadde glemt den.

Jo takk, det står til liv, men etter full krasj på PC'en har det blitt litt mer tungvint. Låner Secondmans PC når den er ledig, men den har minitastatur og er umulig å skrive på for en som lærte touch den gang IBM kom med sin nye kulehodeskrivemasking med rettebånd.
Ny PC har ankommet bygda og nå sitter det noen luringer på et pc-verksted og klør seg i hodet mens de konfigurerer samtidig som de skal finne igjen bilder av klokker og gamle flammer på den gamle.

I'LL BE BACK, som gamle Arnold så fint formulerte det.

Haha, jaggu så lenge siden jeg opprettet denne tråden at jeg hadde glemt den.

Jo takk, det står til liv, men etter full krasj på PC'en har det blitt litt mer tungvint. Låner Secondmans PC når den er ledig, men den har minitastatur og er umulig å skrive på for en som lærte touch den gang IBM kom med sin nye kulehodeskrivemasking med rettebånd.
Ny PC har ankommet bygda og nå sitter det noen luringer på et pc-verksted og klør seg i hodet mens de konfigurerer samtidig som de skal finne igjen bilder av klokker og gamle flammer på den gamle.

I'LL BE BACK, som gamle Arnold så fint formulerte det.

Vi gleder oss til du er tilbake for fullt :cool: