Noen som har handlet hos Antik og auksjon, eller har andre erfaringer å dele?
Mogens Medlem 15. mars 2009 Innlegg 2.253 Sted Asker 1. sep. 2011 #1 Noen som har handlet hos Antik og auksjon, eller har andre erfaringer å dele?
ArthurF Medlem 20. juli 2009 Innlegg 474 2. sep. 2011 #4 Mogens, de er trygge. Har holdt på "alltid" og regnes som seriøse, kanskje litt dyre. Lykke til. Edit: Med "alltid" mener jeg at de har eksistert lenge, var innom der som student/tenåring for 20 år siden.
Mogens, de er trygge. Har holdt på "alltid" og regnes som seriøse, kanskje litt dyre. Lykke til. Edit: Med "alltid" mener jeg at de har eksistert lenge, var innom der som student/tenåring for 20 år siden.
J jayeff Guest 2. sep. 2011 #5 De er dyre og har lite peiling på Rolex. Men, jeg kjenner ikke til at de har solgt noe som ikke er ekte.
De er dyre og har lite peiling på Rolex. Men, jeg kjenner ikke til at de har solgt noe som ikke er ekte.
G Guest571 Guest 2. sep. 2011 #8 Mogens skrev: Takk for svar! Klikk for å utvide... 18k Reverso på gang?
Mogens Medlem 15. mars 2009 Innlegg 2.253 Sted Asker 2. sep. 2011 #9 Nei, ikke i denne omgang. Vurderer en gave derfra, men de er tydeligvis ikke så ivrige at de svarer på epost...
Nei, ikke i denne omgang. Vurderer en gave derfra, men de er tydeligvis ikke så ivrige at de svarer på epost...
G Guest571 Guest 2. sep. 2011 #10 Mogens skrev: Nei, ikke i denne omgang. Vurderer en gave derfra, men de er tydeligvis ikke så ivrige at de svarer på epost... Klikk for å utvide... Om de har holdt det gående siden ArthurF var ung (les: krigen) kan det vel hende at et brev er mer effektivt. Nok tull. Lykke til.
Mogens skrev: Nei, ikke i denne omgang. Vurderer en gave derfra, men de er tydeligvis ikke så ivrige at de svarer på epost... Klikk for å utvide... Om de har holdt det gående siden ArthurF var ung (les: krigen) kan det vel hende at et brev er mer effektivt. Nok tull. Lykke til.