Antikvitet - eller noe gammalt ræl ?

Medlem
14. mai 2012
Innlegg
143
Sted
Asker
Gamle klassikere er sikkert interessant, og det kan være verd å skaffe seg noe kunnskap.
Hva sier de kunnskapsrike om en Rolex Datejust 1601 oppgitt til 1968-modell, bevislig nyservet men uten dåpsattest eller annet tilbehør, ganske pen å se til.? Innbytteverdi sånn omtrent ? Vanskelig å skaffe ledd til Jubilee-lenke for oss storvokste ?
Noen sier at det er forståelig at fargen på min avatar er grønn. Utilsiktet valg fra min side.
Unnskyld, og Takk for hjelpen.
 
Vanskelig å si uten bilder eller prisantydning. Disse gar i alle fall en god verdi. I utgangspunktet.

Klassiker og flotte klokker!
:cool:
 
Er 20 K en bra eller dårlig pris å betale ? Mottatte bilder er supre, men om de kan legges inn i en samtale her på sonen vet jeg simpelt hen ikke.
 
Kommer jo an på en del ting.
Er den TT eller SS? Mye stretch i lenke?

Jeg mener 20 000 er en fair pris om den er nyservet. Husk at servicen fort er verdt 4-5000.

Nye ledd til lenke tror jeg du bare kan glemme, sikkert lettere å kjøpe en ny/brukt jubilee.
 
20k høres ut som en bra pris, er lenken for liten til deg, så bruk den på skinnrem.
Nestegang du eller en venn er i London, ta med lenken og stikk innom Austin Kaye. Han har garantert ekstra ledd til denne. Han har en insane beholdning av gamle lenker,endebiter og ledd.

Lykke til ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Grendel