Oscr
Støttemedlem
Takk for det! Det er ganske rart at selv om jeg har solgt ur siden ungdomsskolen, så går det fremdeles an å bli fullstendig bergtatt.Gratulerer med flott Pilot @JørgenO
Vil si det er et godt tegn - at man kan ha en hobby hele livet, i tillegg til å leve av det, og ikke gå lei.Takk for det! Det er ganske rart at selv om jeg har solgt ur siden ungdomsskolen, så går det fremdeles an å bli fullstendig bergtatt.
Utrolig kul klokkeMå si jeg er rett så imponert hvot lett det er å bære Big Pilot til tross for dimensjonene. Den sitter ekstremt godt på hånden.
Vis vedlegg 16283 Vis vedlegg 16284
Gratulerer med fantastisk klokke!Denne har jeg hatt lyst på i åresvis, og endelig landet jeg en
Morsomt at de tre-fire siste pilotene på bildene her har gått rundt blant de tre samme brukerne som billige luddere i flere omganger her
Mitt ludder har endelig kommet hjem @Nessuno79Morsomt at de tre-fire siste pilotene på bildene her har gått rundt blant de tre samme brukerne som billige luddere i flere omganger her
Mitt ludder har endelig kommet hjem @Nessuno79
Pleier det ikke være motsatt; at ved oppdagelsen av et ludder på armen, så prøver man å gnage av sin egen arm?Ludderet mitt drev å gnagde meg på armen... ikke bra...