AP ~ Akkurat Passe

Å fy fader!!
Du er en fornuftig mann i all din galskap :)
Dette er URET over alle UR.
Gleder meg til anledning å få se på den live!!

Grattis Minute!

Gratulerer så mye MM! Livet leker om dagen :cool: Det er to überklassikere du har skaffet deg i løpet av 24 timer :eek:;)

Ja ja....da er du i mål !! Hva nå :confused:
Syns du er noe "streng" mot dato komplikasjonen,likte den jeg.

Så her kommer en stor gratulasjon til deg fra meg.

Ser nå at en AP skal inn i samlingen ,og det snart.....

Mvh
Timebandit

Enig med deg TB, hvit bakgrunn på datoen glir helt fint inn som erstattning for den manglende 3 talls markøren.:)

Og gratulerer så mye til MM med ei superfin klokke!:)

Dette er bare et fantastisk ur! Punktum. Regnet på det selv når denne ble lagt ut, men til tross for kreativ bokføring var det ingen anledning:p Enda godt den forble på sonen.. Det går ikke an å ta for mange bilder av denne;) Gratulerer så mye!!

Jeg husker April 2011. Selv var jeg ikke medlem på det tidspunktet, men denne mannen fra Valdres som skulle ut å handle klokke glemmer jeg ikke. Direkte og fremadstormende med like mange spørsmål som en 4-åring har. Det var tider det.

Her går det fort i svingene MM. Gratulerer med en akkurat passe klokke :).

Gratulerer med et svært fornuftig kjøp. Hadde jeg hatt pengene på klokkekontoen hadde jeg kjøpt den selv.

...du har en smuuuule irriterende mange nye klokker om dagen.

Irriiterende fordi jeg kunne gjerne hatt dem selv:)

Grattis!

Wow wow wow. :)

Den siste drøye uken har jeg knapt nok vært inne på sonen, og da jeg endelig hadde tid i dag dukker det opp det ene nykjøpet etter det andre. Det har vel knapt nok vært en så aktiv unboxinguke her tidligere, og du MM står jo for en stor del av dem. Grattis!

Gratulerer Minuteman. Denne funderte jeg på selv, men klarte så vidt å la være. Denne MÅ du ta med på neste GTG. Skal si du har rykket opp i klokkedivisjonene det siste året. Nå er du definitivt i Tippeligaen.

Dæven, MM, du har gått fra Tippeligaen til Serie A i det siste.