AP eller Rolex?!

Hva ligger en butikkny 15400 på nå om dagen?

Rett over 120K.

-----

Til trådstarter, så har jeg også vurdert dine alternativer uten å ennå ha eid dem.
Personlig synes jeg 15400 er for stor for meg (18,5 håndledd), selvfølgelig er dette individuelt. For min del og denne type klokke er 15300 mitt fremtidige alternativ, derfor kun brukt, dessverre.

Hvis du er på bruktmarkedet og ønsker blå 39mm, så har denne lagt ute for salg en stund. Uten å kjenne hverken selger, klokkens stand eller prisnivå så er den slankere (enn 15300) 15202 en fantastisk klokke:
http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/audemars-piguet-15202-modell-0944-a-26390/

Jeg har eid 116610 og byttelånt en 116613, de er begge knall og er nok det rette alternativet til "tøffere bruk" og kan bades med, hvis strandklokke er et must ;)

Redigert:
Rett over 120K.

-----

Til trådstarter, så har jeg også vurdert dine alternativer uten å ennå ha eid dem.
Personlig synes jeg 15400 er for stor for meg (18,5 håndledd), selvfølgelig er dette individuelt. For min del og denne type klokke er 15300 mitt fremtidige alternativ, derfor kun brukt, dessverre.

Hvis du er på bruktmarkedet og ønsker blå 39mm, så har denne lagt ute for salg en stund. Uten å kjenne hverken selger, klokkens stand eller prisnivå så er den slankere (enn 15300) 15202 en fantastisk klokke:
http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/audemars-piguet-15202-modell-0944-a-26390/

Jeg har eid 116610 og byttelånt en 116613, de er begge knall og er nok det rette alternativet til "tøffere bruk" og kan bades med, hvis strandklokke er et must ;)

Jeg er i den heldige situasjonen at jeg har hatt en Sub tt c en 15202 og en 15300, å hvis du nå trådstarter har valgt bort submariner.
Så er det 15202 du skal ha hvis ikke du har bestemt deg for 15400 da. litt bastant der. Men denne sitter slankere og bedre på hånden en 15300. Skive kontra Bezel størrelses forhold som ble nevnt tidligere i tråden her er også mer lik 15400. Dvs mindre bezel i forhold t skive, noe som for klokken t å se større ut. Bærekomforten på 15202 kan sammenlignes med gamle Nautilus Jumboer. Å dvs the best of the best ;)

Da var jeg innom Bjerke i dag for litt testing. Veldig moro! Dessverre hadde de ikke inne RO som jeg er interessert i, men fikk uansett en feeling som ga litt for stor mersmak..
Konklusjonen ble i alle fall at Rolex er ute av kampen som mitt neste ur. Men da en fristelse var ute av verden kom den neste inn: PP 5711..

Så at det ble lagt ut et på finn.no til en altfor god pris i går og sendte mail i dag. Selvfølgelig ble klokken solgt før jeg rakk å handle.:mad:

Da er det bare å følge med og vente til neste anledning...:mrgreen:

Redigert: