Som tittelen sier kunne jeg trenge litt hjelp til dette valget.
Regner med at det er noen her som har de aktuelle klokkene eller liknende modeller som kan si noe om sine erfaringer.
Det er to veldig ulike klokker som forsåvidt ikke kan sammeliknes direkte.
Før har AP RO vært en helt uaktuell klokke som jeg aldri har hatt noe spesielt til overs for.
Dette har forandret seg litt etter litt siden i sommer og drastisk da jeg fikk prøve den på hånda.
Forhåpentligvis er jeg enig med meg selv og får handlet ny klokke i løpet av et par måneder
Har noen spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med,
- Vet noen noe om en ny Daytona ss? (vet ikke hvor jeg har det fra...)
- Ligger AP service intervaller/ kostnader på ca. samme nivå som med Rolex?
- Er det vanskelig å få tak i en 15400 brukt i og med at det er en såpass ny modell?
- Ser ikke helt bort i fra 15300, syns bare 15400 ser hakket bedre ut, synspunkter?
Alle erfaringer, meninger og synspunkter mottas med stor takk
Regner med at det er noen her som har de aktuelle klokkene eller liknende modeller som kan si noe om sine erfaringer.
Det er to veldig ulike klokker som forsåvidt ikke kan sammeliknes direkte.
Før har AP RO vært en helt uaktuell klokke som jeg aldri har hatt noe spesielt til overs for.
Dette har forandret seg litt etter litt siden i sommer og drastisk da jeg fikk prøve den på hånda.
Forhåpentligvis er jeg enig med meg selv og får handlet ny klokke i løpet av et par måneder
Har noen spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med,
- Vet noen noe om en ny Daytona ss? (vet ikke hvor jeg har det fra...)
- Ligger AP service intervaller/ kostnader på ca. samme nivå som med Rolex?
- Er det vanskelig å få tak i en 15400 brukt i og med at det er en såpass ny modell?
- Ser ikke helt bort i fra 15300, syns bare 15400 ser hakket bedre ut, synspunkter?
Alle erfaringer, meninger og synspunkter mottas med stor takk