AP

Medlem
12. juni 2010
Hei

Har vært lurker på forumet lenge, tidstrollet stjeler mye tid så postingen har blitt utsatt gang på gang.

Mogens ønsket bilde av AP ROO, tok ett elendig bilde ikveld av Offshoren min.
Brukes hver dag, men ikke som beater :D

IMG_0631.jpg

Tok også et like dårlig bilde av Gerald Genta Gefica, urkasse i bronse

IMG_0630.jpg

Ahhh schöne!
AP ser vi alt for lite av her inne.:)
Ikke vær blyg. Bare fyr løs med flere bilder.;)
Den GG'en er også ganske frekk.

To kjempeklokker, ingen tvil om det! AP-en er jo rå, men den GG-en er kjempekul. Jeg liker særlig godt Art Deco-fonten på skiva.

Solid første billedpost der, altså.

Liker Roo'en veldig godt. Særlig at den er på lenke. Har inntrykk av at mange velger reim på disse, men den kler lenke veldig godt.

Gerald Genta Gefica er også en av mine drømmeklokker. Har hørt at bronsekassen forandrer farge over tid. Har du merket noe til det?

Post gjerne flere bilder.

Supert, altså!

Takk for at du omsider etterkom mitt ønske:p:p

ROOen er skikkelig flott. Har vært nære på ved et par anledninger, men tilfeldigheter vil ha det til at jeg fortsatt er ROOtløs (sorry!):D
Er lenken behagelig å bære? Mitt opprinnelige ønske var en Safari med hornback, men har begynt å tenke litt på Pandaen, og den gjør seg, som din, helt klart best på lenke.

Kom gjerne med litt mer info om GGen en dag tidstrollet gir deg litt slack, den ser flott ut!

Må si at jeg liker AP bedre og bedre for hver gang jeg ser det
er et merke som jeg ikke har hverken sett for mye på eller hatt noen særlig stor formening om
men som sagt selv ikke en grønn klokkegalning som jeg kan unngå og registrere at dette dreier seg om klokke-estetikk på absolutt høyeste nivå.
en AP RO er definitivt en klokke jeg håper og stifte nærmere bekjentskap med en gang i femtiden , (synes enda de prismessig er litt i høyeste laget til å rettferdiggjøre et kjøp)
/Men Dette er vel bare et forbigående fenomen regner jeg med :smile:)
Hadde du fortalt meg for et år siden at jeg skulle komme til å bruke mer enn 25k på en klokke hadde jeg trodd du var gal :D
men dette er jo hva galskapen sakte gjør med oss så jeg regner med at alt utjevner seg etter hvert og at jeg en dag i en ikke altfor lang fremtid kan pryde meg selv med en AP
før det har jeg enda et par breitlinger og omegaer jeg må ha

Hei

Takk for alle tilbakemeldinger på ur.
Er selvfølgelig meget fornøyd med disse to kjøpene:D

AP er helt rå i titan, har hatt flere av disse i stål og ingen kan måle seg med komforten til titan versjonen. Minuset er flere og letterer å få striper.

Gefica er en klasse for seg selv, helt rå med bronse kasse. Den har begynt å få litt patina, spennende å se dette utvikle seg.

Skal komme med flere og forhåpentligvis bedre bilder etterhvert, også oppdatere på nye klokkekjøp:D

Ellers er det bare å sende PM hvis noen ønsker å se nærmere på disse ur, bor i Bergen er mye i Oslo

God helg, folkens