Junk laget i Asia for under 10 kroner blir ikke bedre en Rolex uansett hvor mye gull den er dekket med
Det kreves rimelig mange ingeniørtimer for å lage dette 'junket'.
Joda.
Men Rolex er jo som kjent laget av stål hogget ut i de sveitsiske fjell av dverger.
Klokken satt sammen av alver i et slottsverksted, og deretter flydd ned til videre distribusjon på ryggen til enhjørninger.
Ikke rart at damene digger det.
Rolex er litt sånn: "Åååh herreguud. Kan jeg og venninene mine få bli med deg hjem i kveld?"
Applewatch er litt mer sånn: "Sugetur eller liggetur?"
mens man tar på seg selv.....Det er
Det er der fordelen med Apple Watch kommer inn i bildet.
Du har en app fom logger utvikling, tidsforbruk, hjerterytme, pulsen og dette deles med dine venner på facebook....
8
Bare fordi det ligger enormt med utvikling bak et produkt, betyr ikke det at produktet er bra. Tipper de som satset på MiniDisc en gang i tiden, hadde vel så mye utvikling i spillere og tilbehør, som epleklokken. Likefullt var MiniDisc et elendig konsept som forsvant.Det kreves rimelig mange ingeniørtimer for å lage dette 'junket'.
Bare fordi det ligger enormt med utvikling bak et produkt, betyr ikke det at produktet er bra. Tipper de som satset på MiniDisc en gang i tiden, hadde vel så mye utvikling i spillere og tilbehør, som epleklokken. Likefullt var MiniDisc et elendig konsept som forsvant.
At smartklokker har kommet for å bli, er nok bare å innse. Men jeg trenger ikke like det, eller ta del i det. IMHO.
Det samme mener sikkert mange om Rolex og.....Apple-produkter er langt fra premium. Det er og blir overpriset mellomvare....
Enten klokker er laget i gull eller annet.
8
Apple-produkter er langt fra premium. Det er og blir overpriset mellomvare....
Enten klokker er laget i gull eller annet.
8