Apple watch flopp?

Smart Watches er kommet for å bli, enten det faller i smak eller ei. Det ligger så mye i fremtidige muligheter som er mulig å benytte SW til, at det er vel ikke behov for en suksess historie - det er fremtiden og den er styrt/ønsket.

Innenfor helse, overvåkning, medisin, adgang, bank osv osv så er løpet allerede lagt opp til SW - innen helsesektoren så er Irland lysår foran Norge på den teknologiske elektroniske biten og der har SW en nøkkelrolle.

SW er allerede en suksess, vi vet det bare ikke helt ennå :)
 
Smart Watches er kommet for å bli, enten det faller i smak eller ei. Det ligger så mye i fremtidige muligheter som er mulig å benytte SW til, at det er vel ikke behov for en suksess historie - det er fremtiden og den er styrt/ønsket.

Innenfor helse, overvåkning, medisin, adgang, bank osv osv så er løpet allerede lagt opp til SW - innen helsesektoren så er Irland lysår foran Norge på den teknologiske elektroniske biten og der har SW en nøkkelrolle.

SW er allerede en suksess, vi vet det bare ikke helt ennå :)

Du har vel rett. Det som er den største turn down for meg er at lading må administreres. Har iPad og iPhone og oppgaven med å holde strøm på disse er allerede en trussel mot det gode liv. Kanskje noen finner på å integrere automatisk opptrekk fra mekanisk ur i SWene?
 
Apple Watch har den beste eksponeringen i Apple Stores i USA (Var både i Las Vegas, Los Angeles og San Francisco-butikker for en uke siden) og det er mange interessenter hele tiden rundt klokkene, men de er dyre, og uttrykket "flopp" er vel ofte basert på hva markedet har hatt av forventninger. Jeg tviler på at de er en flopp, og de er spennende, men de klarer ikke å utkonkurrere tradisjonelle klokker. Rolexen min blir nok vinneren på håndleddet.