Service på AP...Jeg hadde min AP ROO på service hos AP i Geneve.Forespeilet pris var CHF 1650 Pris i NOK 14 500.
Hur är det med hairlines etc?hatt denne i 3,5 år nå. Fremdeles like fornøyd
Jeg synes ikke den har så mye hairlines, og det den har kler den godt. Hørte før jeg kjøpte den at det var en ripemagnet, noe som muligens stemmer, men synes ikke det er utpreget mer hairlines på en Royal Oak i forhold til andre ur.Hur är det med hairlines etc?
Det var det jeg tenkte. Minst mulig arbeid med søknader om refund er fint.
Jeg er i ferd med å bestille 15400 blå dial fra AP Boutique Fusterie i Geneve. Betaler 50% nå og resterende 50% ved henting av klokka tidlig 2018 (ren valutaspekulasjon som gjør at jeg ikke betaler hele beløpet nå). Har videre to alternativer, jeg kan hente klokka ved Boutique Fusteri og betale totale beløpet inklusiv 8% VAT, eller ikke betale 8% VAT og hente klokken i tax-free sone på flyplassen i Geneve. Toll betales ved ankomst til Norge.
Noen som har erfaring med henting av klokke i boutique vs. tax-free. Hva er å foretrekke? Noen andre tips/takeaways ved kjøp av klokke i Geneve? Feller å unngå?
Da er klokken bestilt og depositum betalt. Ender med å hente den på tax-free, men kjøper gjennom Boutique i Geneve. AP kommer med 5 års garanti i oktober i følge butikksjefen så det er en liten bonus Takk for gode tips.
Da er klokken bestilt og depositum betalt. Ender med å hente den på tax-free, men kjøper gjennom Boutique i Geneve. AP kommer med 5 års garanti i oktober i følge butikksjefen så det er en liten bonus Takk for gode tips.