S
Må spamme med litt flere AP-diver-bilder Digger denne klokken!
Vis vedlegg 195425
Jeg har 4 skruer som passer til 15300. Mulig de blir for små, men du kan gjerne så prøve. Hodet på skruen er ca 1.2-1.4mm basert på unøyaktig måling med en linjalJeg mangler et par skruer til denne, er det noen som vet om det er no sted i Oslo (eller et annet sted i landet) hvor det er mulig å få kjøpt skruer til å feste remmen og skruer til å feste de "rem-tappene"
Vis vedlegg 195534Vis vedlegg 195535Vis vedlegg 195537
,Jeg har 4 skruer som passer til 15300. Mulig de blir for små, men du kan gjerne så prøve. Hodet på skruen er ca 1.2-1.4mm basert på unøyaktig måling med en linjal
Vis vedlegg 195542
Jeg skulle nettopp til å spørre om det samme. Jeg mangler to skruer med endestykker for å feste remmen. Noen som har noeJeg mangler et par skruer til denne, er det noen som vet om det er no sted i Oslo (eller et annet sted i landet) hvor det er mulig å få kjøpt skruer til å feste remmen og skruer til å feste de "rem-tappene"
Vis vedlegg 195534Vis vedlegg 195535Vis vedlegg 195537
Dette må vere en svakhet. @Klokklokk fekk tak i skruer en plass. Husker ikke kor...Jeg skulle nettopp til å spørre om det samme. Jeg mangler to skruer med endestykker for å feste remmen. Noen som har noe
Kjøpte dei av ein som annonserte på chrono24.Dette må vere en svakhet. @Klokklokk fekk tak i skruer en plass. Husker ikke kor...
PMJeg skulle nettopp til å spørre om det samme. Jeg mangler to skruer med endestykker for å feste remmen. Noen som har noe
Bølletøff!Bølletøff eller vulgær?
Lansering: Tre nye Audemars Piguet Royal Oak Offshore
Familiens mest ubeskjedne medlem får en fargerik og keramisk oppdatering.www.tidssonen.no
Bølletøff! Spesielt den grønne!Bølletøff eller vulgær?
Familiens mest ubeskjedne medlem får en fargerik og keramisk oppdatering.www.tidssonen.no
Bølletøff eller vulgær?