S
Slettet bruker 2146
Guest
de var noe sånt, ble endel ting byttet mot en vanlig service da =)Spør Sharnke hva han betalte, hehe. Var det ikke 45?
de var noe sånt, ble endel ting byttet mot en vanlig service da =)Spør Sharnke hva han betalte, hehe. Var det ikke 45?
Spm er: HAR du fortsatt den Rosén??? Og hva koster den? Siden lysten har fått en knekk..Min gamle AP 15300OR gikk helt greit, men det var på tide å service den. 30.000 kostet det.
Etter det fikk min AP-lyst en ALVORLIG knekk.
Spm er: HAR du fortsatt den Rosén??? Og hva koster den? Siden lysten har fått en knekk..
Hehhee. Trenger ikke poor man´s Nautilus når jeg har Nautilus Neida. Men jeg er så gira på å prøve en 15300 ass. Og hvis jeg tror den er sååå fet som den ser ut som så kan jeg være villig til å gi 170 iallfall. Men spørs litt på stand osv osv. Og jeg må jo seff selge min i stål først. En enkel sak forøvrigNei, men om du er drittkeen og villig til å betale 170+ så kan jeg se på muligheten for å sette deg i kontakt med han som kjøpte den
Edit: Kjøp heller 5167'en min. Service koster ikke en milliard.
Hehhee. Trenger ikke poor man´s Nautilus når jeg har Nautilus Neida. Men jeg er så gira på å prøve en 15300 ass. Og hvis jeg tror den er sååå fet som den ser ut som så kan jeg være villig til å gi 170 iallfall. Men spørs litt på stand osv osv. Og jeg må jo seff selge min i stål først. En enkel sak forøvrig
Det er ikke uvanlig at produsentene har en modell som er mer populær enn noe annet (Du hører Breguet, du tenker type XX, du hører Blancpain, du tenker FF).De fleste selskaper har flere poulære serier og modeller. Men med AP virker det som at det nesten kun dreier seg om Royal Oak og med stor vekt på modellen med dato i stål, fortrinnsvis blå skive. Hva syntes dere ?