Aurora-klokker eller andre klokker med skinnreim 5k-7,5k

Medlem
23. okt. 2012
Hallo!

Jeg er på utkikk etter en ny klokke i prisklassen 5k-7,5k. Jeg kom da over denne (som er den type stil jeg ønsker meg).

Jeg synes denne ser fin ut, men kan ikke nok om klokker og urverk til å mene mye om hvor "bra" den er. Hva mener dere?

Jeg er samtidig veldig åpen for andre forslag til klokke av samme type stil og prisklasse, både ny og brukt! Blir kjempeglad for svar :D

Whops.

Ja definitivt.

Forsøkte egentlig å finne noe ala denne:

Hamilton Watch · Maestro

Hva med denne?

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=37851355

Husker ikke nyprisen i farten, så kan ikke uttale meg om prisen er riktig. Men snasen klokke.

55_310628234_xl.jpg

Fra reims mobil

Dette er et veldig bra forslag, reim. Har lyst til å gå for denne. Ser at man får kjøpt den på ebay. Inkludert frakt og toll kommer den på kr 6780,- Dermed er ikke prisen på finn.no særlig god mtp at den er brukt

Et spørsmål til: er det noen hovedregel for hva et avslag bør være på en brukt klokke (med utgangspunkt i at den er i perfekt stand). 30%?

Ingen regel i % men regn med at i Norsk marked kommer merker som er store her holde seg bedre i pris. (Les: Rolex, Omega, Panerai)
Atter andre merker som gjør like bra klokker "objektivt" sett kan fort miste 50% i sekundet de er tatt i bruk mens en Rolle/PAM (særlig hvis det er ventetid eller små serier) både kan holde pris og i noen tilfelder øke i verdi

Ja, takk. Da har jeg mao god grunn til å kjøpe denne klokken ny :)
Ja hvis prissammanligningen er riktig og så lite skiller så absolutt, et pent formulert mail til selger med henvisning til prissituasjonen på det store internetet kunde å andre side hjelpe deg å få en bedre bruktpris med.