Automatisk klokke på budsjett.

Dette er kanskje sykt å si, men i akkurat dette sekund så faller ikke en Monster i smak.

Ikke stygt å si det. Monster er en "acquired taste" som vokser på deg med tiden, og den blir bare bedre og bedre for hver gang du ser den.

Men gå for Seiko. Kjøper du Seiko kan du tenke tilbake på ditt første kjøp når samlingen har blitt fin og stor (evt dyr) med stolthet. Du vet at din første mekaniske klokke var en skikkelig WIS-klokke.
 
Seiko Mini monster er litt lettere på øyet :)

DSC_0269.jpg

spd_20100106155029_b.jpg


mvh
stian
 
Orient (som er under Seiko-paraplyen) er nevnt - så hva med en Orient Mako (diver)?
Disse får du fint til tusenlappen eller mindre..

564855d1360589804-orient-ray-raven-fem65007b9-img_7035.jpg


4304210122_4010c61b3c_o.jpg
 
Orient (som er under Seiko-paraplyen) er nevnt - så hva med en Orient Mako (diver)?
Disse får du fint til tusenlappen eller mindre..

564855d1360589804-orient-ray-raven-fem65007b9-img_7035.jpg


4304210122_4010c61b3c_o.jpg

liker mye med Makoen, men jeg syntes at dato-knappen (eller hva enn den knappen plassert kl.2 på klokken gjør) ødelegger UTROLIG mye!
 
Invicta kan brenne i helvete... Hjalp det??

Hvorfor bruke tusen kroner nå på et ur mens du venter på å bruke mer om noen mnd?? Ta deg sammen og spar den tusenlappen noen mnd så har du mer å bruke da...

Lurer du på hva klokken faktisk er i mellomtiden så bruk mobilen som resten av oss.

Ikke helt enig med deg der, Chronodiver!
Jeg har selv en Invicta pro diver, og den har funket utmerket så langt. Men jeg må ærlig innrømme at den ikke helt har den samme "personligheten" som mine andre ur. Og bruker den gradvis mindre og mindre...

Jeg er helt enig med det Melchiades sier. Og har selv planer om å handle meg en Seiko Skx007!


Lykke til med valg og kjøp!
 
Redigert:
Knappen kl 2 er til å skifte ukedag med...

Har hatt Mako XL og syntes det er en flott klokke, men er enig i at den hadde vært enda finere uten denne pusheren.