avboksing, endelig! Calling all tapatalk users: MASSE bilder her.

Medlem
8. mars 2010
Innlegg
3.475
Sted
Over fjorden
Etter en ventetid som ble lenger enn planlagt.
Det viser seg at ekspress over natten svarer til ekspress over helgen, levert til ditt nærmeste postkontor klokken 10:30. Ikke en gang før 9 altså, som er siste frist for ekspress over natten. Men nok syting om det, tid for avboksing! :D

Det har vært en tendens her på forumet til å hale ut unboksingene med fristerbilder etc, det skal jeg holde meg for god til her i dag. Hovedsaklig (om ikke utelukkende) fordi nær sagt alle her inne vet hva jeg venter på. :p

IMG_5893.jpg


IMG_5894.jpg


Kniven er klar!

IMG_5895.jpg


Mengde bobleplast, godkjent! ;)

IMG_5896.jpg


Jøss, komplett sett med bokser inkluderer vist beskyttelseboksen til boksen som beskytter boksen hvor boksen til klokken ligger! :D

IMG_5897.jpg


Fly? På en diver?! Ingen vei utenom Breitlings arv (og markedsføring ;))

IMG_5898.jpg


Min første Breitling dette her, faktisk. Sånn går det når en har tynne håndledd..

IMG_5899.jpg


Her ser vi altså boksen til boksen til klokken, mens den står inni boksen sin.

IMG_5900.jpg


IMG_5901.jpg


Esken til klokken i esken sin.. Mye esker dette her! ;)

IMG_5902.jpg


Under her ligger klokken... Så la oss se på en annen eske!

IMG_5903.jpg


IMG_5904.jpg


Nei, nok tulling, her kommer det!

IMG_5905.jpg


IMG_5907.jpg


IMG_5908.jpg


IMG_5909.jpg


IMG_5910.jpg


IMG_5912.jpg


Jeg er positivt overrasket over størrelsen. Var redd denne skulle være stor for meg. Men dette liker jeg veldig godt. Oppfattes litt mindre enn POen på armen min. Helt ideelt for en litt stor og kraftig diver! Blir spennende å se hvordan jeg liker det utover. Eneste er at jeg alt kjenner at gummiremmen lever farlig... :p
 
Jeg må forresten få skryte av lillebroren min som etter å ha sett på klokken konkluderte med at "den er mekanisk!". Her gjelder det å legge strategi framover slik at han blir hektet! :D

Takk for gratulasjonene! :)
 
Pent! Grattis :) Bra at det finnes Breitling-alternativer for oss hyssinger.

(Når du allikevel har kameraet ute, kunne du tatt noen flere bilder av GW'en din med den remmen? Har til gode å se mange vellykkede kombinasjoner av Seamaster og skinnrem, men det der så bra ut.)

PS! Hektet lillebror = "lån" av klokker i tide og utide :)
 
Se der var den framme. Røver klokke til røver pris dette:p

Kos deg med en lekker beater!
 
Fin symetri i det nest nederste bilde, skulle ventet et sek til:D

Hehe, jeg var ikke en gang i nærheten av å tenke på det når bildet ble tatt! :p

Tusen takk igjen alle sammen. Har tatt remmen av og på noen ganger for å få det litt inn i fingrene. Tror jeg må se meg om etter en annen rem/lås om dette forholdet skal fungere.. :p
 
Gratulerer!

Som erklært Breitling-skeptiker tar jeg meg selv i stadig å måtte utfordre mine fordommer på dette forumet. Sammen med Navitimeren, DeBalzacs Premier og Heritage serien (dersom den fantes i en størrelse mellom Hulken og Hareide) får denne klokken meg til å glemme alskens nips og pynt Breitling har en tendens å pryde klokkene sine med.

Tøff diver!
 
Grattis! Den tok seg bra ut på armen :)

Hvilken idiot var det som solgte deg denne? Personen kan jo ikke ha vært riktig bevart... Kvitte seg med en så flott klokke :confused:
 
Skjønner veldig godt hvor du kommer fra med den der morini. Heldigvis slipper jeg unna den problemstillingen ved at de store pyntede er for stor for meg uansett. :rolleyes:
DeBalzacs Premier skulle jeg gjerne lånt litt! :D

Nei, si det Jardar.. :p Han kan ikke være helt stabil hvertfall! ;)