Bør jeg slå til?

Du er sikkert klar over det, men dette er den litt mindre ettertraktede og litt mindre (i størrelse) automatic-versjonen av Speedmasteren. Purister foretrekker jo den med manuelt urverk og plexiglass.

Helt grei pris. Er vel omtrent det de pleier å gå for på Ebay. Er jo ikke boks og papirer, så det er intet superkjøp, så da kommer det litt an på når den fikk service sist. Jeg har ikke nok peiling til å anslå alder, men hvis den er noen år, og ikke har hatt service på en stund, så er det ikke noe gullkjøp.

Men hvis du liker klokka, og den har en grei servicehistorikk synes ikke jeg du skal nøle. Mulig du kan spare noen dollar eller få med boks og papirer til samme pris hvis du leter en stund, men har du lyst på klokka nå, så...

Nå spør jeg sikkert dumt, men har den 1151 caliberet? Det er da triple date chronoen.

Santos-Dumont:

Takk for svar, bekrefter det jeg tenkte selv :) La også merke til at det er en feil i caliberangivelsen, det er jo ikke et veldig godt tegn ifm selger.

Lite peilinga på omega klokker, men jeg syntes denne var veldig så tøff, å skulle gjerne eid den selv =)