Back in the Ball game

hman

Støttemedlem
Medlem
28. nov. 2010
Sted
Østfold
Hei

Jeg hadde for en tid tilbake opptil 3 Ball Enginneer Hydrocarbon modeller, men de har forsvunnet ut på ulik tidspunkt i løpet av de siste to årene. Disse fantastisk klokkene har liksom aldrig helt sluppet taket i meg. Så etter en litt korrespondanse med en Ball eier i mitt distrikt fikk jeg kjøpe hans Ball Engineer Hydrocarbon Spacemaster. Jeg kjøpte klokken for et par uker siden, men tenke å dele en liten forsinket unboxing allikevel.

Dette er den nye modellen og har større skive og litt annen oppbygning av bezelringen, men de har fortsatt beholdt Ball`s DNA. Klokken ble presentert ved Bazel i 2010 og her er litt info fra da den ble introdusert. Har også lagt til et bilde i som viser klokken i mørket:

"This is a watch you can like this watch from the brand I consider to be the King of Luminous watches. Why? The new BALL Engineer Hydrocarbon Spacemaster now has a cool rotating bezel with an green H3 micro gas light at 12 o’clock and additional numbers and markers coated with a luminescent blue paint. The case is stainless steel, 41.5mm in diamter with BALL’s patented crown guard. There is also a patented triple folding clasp that that allows the bracelet to be extended by 22mm and thus the watch worn over a space (or other) suit (LOL how many astronaut readers do we have here). The watch is water resistant to 333 meters and has a COSC certified (aka very accurate) movement made by ETA. Basically it is a workhorse watch, and I would expect this to be priced somewhere between $3,000 and $3,500, which seems about right for what you are getting. I bet this watch looks just fantastic in the dark"

BallWatch_EngineerHydrocarbonSpeedmaster_big.jpg

Her er mine egne Bilder tatt med dårlig Iphone kamera ser at bildene ikke ble så bra, men de får frem budskapet. Klokken er i fantastisk stand:

6ce78cd2-2b70-414e-b873-982662be729a_zpsdec02eb4.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1760_zps45679779.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1789_zps9d0bec35.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1790_zps39f911a5.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1788_zps8681d471.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1787_zps4ea9d382.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1786_zpsaabf662b.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1785_zps4fc24a62.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1782_zps0f72ade8.jpg
[/URL][/IMG]

Redigert:
Det der er bare helt sinnsvakt. Wow! Hehe
Kunne like greit kjøpt denne kanskje: Slegge:rolleyes:
Gratulerer så mye med flott klokke.

Takk for fine tilbakemeldinger skal sitte på kottet og se på lumen......( bra ingen ser meg)